Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hånden på hjertet, hva slags undertøy har du på deg når du leser dette? Er det bra nok til at du kan vise deg offentlig i det? Kunne du hatt det på deg på en first date? Om ikke, er det ikke på tide med en truse/BH gjennomgang? En fornyelse av garderoben?

Værsågod, nå har du fått en god unnskyldning.

Og bare for info, jeg har svart/oransje Pierre Robert boksere. Ikke det mest spennende, men de går alltid i søpla før de blir utvaskede, og jeg kan når som helst droppe buksa uten å bli flau.

Fortsetter under...

Gjest melmøll

Min mor har lært meg at man alltid skal ha pent og ordentlig undertøy uten hull i tilfelle man skulle havne på sykehus :-D

Jeg har hatt noe kjipe greier tidligere, vanlige bommullstruser men uten hull såklart ;-) Nå er hele den garderoben byttet ut så her er det nå bare silkelignende med litt blonder i forskjellige farger. Om ingen ser de på, så ser det iallefall pent ut på tørkesnora :-)

''Er det bra nok til at du kan vise deg offentlig i det? ''

Tja, siden det hverken er skittent eller hullete hadde det ikke gjort meg noe om situasjonen hadde krevet det - men jeg kan vanskelig forestille meg at det skulle bli aktuelt :P

Om formen, størrelsen eller fargen på det ikke skulle behage akkurat deg, det bryr meg ikke så mye... ;-)

Klærne til folk og særlig undertøyet - interesserer meg fint lite.

''Er det bra nok til at du kan vise deg offentlig i det? ''

Tja, siden det hverken er skittent eller hullete hadde det ikke gjort meg noe om situasjonen hadde krevet det - men jeg kan vanskelig forestille meg at det skulle bli aktuelt :P

Om formen, størrelsen eller fargen på det ikke skulle behage akkurat deg, det bryr meg ikke så mye... ;-)

Klærne til folk og særlig undertøyet - interesserer meg fint lite.

Du har min dypeste medfølelse!

Annonse

Min mor har lært meg at man alltid skal ha pent og ordentlig undertøy uten hull i tilfelle man skulle havne på sykehus :-D

Jeg har hatt noe kjipe greier tidligere, vanlige bommullstruser men uten hull såklart ;-) Nå er hele den garderoben byttet ut så her er det nå bare silkelignende med litt blonder i forskjellige farger. Om ingen ser de på, så ser det iallefall pent ut på tørkesnora :-)

''Min mor har lært meg at man alltid skal ha pent og ordentlig undertøy uten hull i tilfelle man skulle havne på sykehus :-D''

Hihi:) Min mor lærte meg noe liknende, men det gikk meir på hvordan det ser ut i heimen (les: plettfritt) om noen skulle finne på å omkomme uten forvarsel... Antakelig er et støvbefengt hjem en større skam enn en "krise-BH" i ambulansen :-p

Gjest Nickløsheletida

Det står såpass dårlig til?

Nei, jeg har skuffa full av relativt nye boksere. Headingen er bare fordi jeg har gjort denne FU'en en gang før. Og før du spør, FU er ForumUndersøkelse.

He he, jeg pleier ikke å svare på slike spørsmål, men altså jeg har en hvit truse med tynne mørke blå striper akkurat nå og så er den noen blonder på siden. Ikke spesilet sexy og heller ikke usexy:) I dag har jeg ikke Bh på meg, men det er fordi jeg har en tykk kjole på meg og en en slags strikkejakke over det og det er ingen som ser at jeg ikke har Bh på meg i dag. Vanligvis bruker jeg det altså.

Merker bryr jeg meg ikke om, bare at de er sånn noen lunde greie nok.

Annonse

Gjest gryntgrynt

Tidligere i går hvit hipsters. Etter dusj i kveldinga og da nå en dusrosa stringthing. Elsker PR boxere. Har sikkert 10 stk som brukes når jeg trener og ellers av og til :) Undertøyskuffen er sånn rimelig oppdatert, så trenger ikke hverken rydde, kaste eller kjøpe nytt akkurat nå.

Gjest Kayia

''Er det bra nok til at du kan vise deg offentlig i det?'' Min mors operasjonalisering av dette er "kan du bli innlagt på sykehus med..." og da er svaret alltid ja for min del. Selv om jeg har undertøy for flere anledninger, kan jeg bli sett av alle i alt, dvs helt og rent og innenfor grensen av verdighet ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...