Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

En sort truse i blankt stoff med noe broderier foran. Den er mange år, sikkert 7-8-9 år, men har holdt seg fint og er omtrent like fin som den var da jeg kjøpte den.

Nå for tida kjøper jeg bare hipstere eller boksere, liker de best, så den jeg har å nå er ikke akkurat favoritttrusa, verken å se på eller behagelighet men helt grei.

Har hvit BH, helt grei type.

Mrs. Wallace

''Hånden på hjertet, hva slags undertøy har du på deg når du leser dette?''

Sort, enkel bomullstruse med en bitteliten blondekant og en sort blonde-BH, velbrukt, men fremdeles hel.

''Er det bra nok til at du kan vise deg offentlig i det?''

Jeg pleier ikke vise meg offentlig i undertøyet.

''Kunne du hatt det på deg på en first date?''

Jepp. Men var det planlagt, ville jeg nok valgt favorittundertøyet.

''Om ikke, er det ikke på tide med en truse/BH gjennomgang? En fornyelse av garderoben?''

Jeg har nettopp hatt en skikkelig utrensking av undertøybeholdningen, så jeg føler at jeg har mitt på det tørre der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...