Gå til innhold

Andres medisinskap

Anbefalte innlegg

Jeg ville aldri kikket inn i andres medisinskap, men dersom medisinen stod framme ville jeg enten tenkt at vedkommende hadde et avslappet forhold til plagene sine, eller at vedkommende ønsket å meddele plagene sine uten å si det selv kanskje?

''Jeg ville aldri kikket inn i andres medisinskap, men dersom medisinen stod framme ville jeg enten tenkt at vedkommende hadde et avslappet forhold til plagene sine, eller at vedkommende ønsket å meddele plagene sine uten å si det selv kanskje?''

Signeres. Og type medisin er underordna i denne "case'n".

Fortsetter under...

Gjest Kayia

''Jeg ville aldri kikket inn i andres medisinskap, men dersom medisinen stod framme ville jeg enten tenkt at vedkommende hadde et avslappet forhold til plagene sine, eller at vedkommende ønsket å meddele plagene sine uten å si det selv kanskje?''

Signeres. Og type medisin er underordna i denne "case'n".

''Og type medisin er underordna i denne "case'n"'' Enig.

Selvsagt vil folk legge merke til det. Hvorfor velger du å ha medisinene dine i et gjennomsiktig skap? Endel folk er nysjerrige nok til å åpne skap på badet også selv om de ikke er gjennomsiktige. Det er selvsagt frekt gjort, men det er det ikke alle som bryr seg om.

Var jeg deg ville jeg oppbevart dem et annet sted.

''Selvsagt vil folk legge merke til det.''

Det er jeg ikke enig i. Jeg regner med at jeg ikke er så veldig unik når jeg sier det interesserer meg en viss plass, og at jeg ikke en gang ville huske om det var et medisinskap eller ikke på badet etter å ha vært der. Langt mindre hva som var inni det.

Kikker jeg i et skap på do hos noen, så er det tomt for toalettpapir på et synlig sted. Da kikker jeg selvfølgelig til jeg finner det.

Gjest faris

Spørsmålet er vel heller hvorfor du har behov for å vise gjestene dine hva du sliter med?

Om alle vet det fra før av har det jo ikke noe å si, men om du ikke har fortalt noe, og ønsker å "fortelle dem det" på denne måten hadde jeg tenkt det var litt spesielt. Hadde ihvertfall tenkt du ønsket en form for oppmerksomhet på et vis..

Det gjør jeg da heller ikke, dette gjelder mitt eget medisinskap....

og undrer meg om andre legger merke til medisinene som ligger der.

Men ta og oppbevar medisinene dine et annet sted, og opplys de som er på besøk om dine plager på en annen måte hvis du ønsker de skal vite. For en merkelig problemstilling/spørsmål. Medisiner er privat, medisinskap som er synlig plassert bør ikke ha glassdør.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...