Gjest folkeskolen Skrevet 5. mai 2012 Skrevet 5. mai 2012 Er det rimelig at bandet Turboneger får lov til å fortsette å kalle seg TurboNEGER, eller bør de bytte til et mer PK-akseptabelt navn? 0 Siter
Gjest teit navn Skrevet 5. mai 2012 Skrevet 5. mai 2012 Jeg har aldri likt det navnet. Aldri skjønt hvorfor de ikke hadde fantasi til å finne et annet heller. 0 Siter
Gjest faris Skrevet 6. mai 2012 Skrevet 6. mai 2012 Ja, det e regentlig litt rart de får beholde det navnet. Ikke minst fordi navnet ikke gir noen mening. De bør ihvertfall kunne gi en forklaring hva de legger i navnet og hvorfor bandet heter det de heter! 0 Siter
Gjest turbohorer Skrevet 6. mai 2012 Skrevet 6. mai 2012 Jeg har aldri likt det navnet. Aldri skjønt hvorfor de ikke hadde fantasi til å finne et annet heller. Vel, heroinmisbrukere har vel ikke alltid så klare huer til at de klarer å finne på noe kreativt ;-) 0 Siter
Mrs D Skrevet 6. mai 2012 Skrevet 6. mai 2012 Et band som i utgangspunktet kaller seg Turboneger bytter neppe navn fordi det ikke er PK å bruke ordet neger. For meg må de hete hva de vil, det er ikke navnet som gjør dem til et bra eller dårlig band. 0 Siter
Franzeska Skrevet 7. mai 2012 Skrevet 7. mai 2012 Vel, heroinmisbrukere har vel ikke alltid så klare huer til at de klarer å finne på noe kreativt ;-) Vel, nå er ikke Turboneger et så veldig lite kreativt band sånn ellers da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.