Gå til innhold

Hvordan kan noen forandre seg så mye på en dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har bedrevet smøring for å få sex. Nå er han lei av det og gidder ikke spille mer. Tror jeg. Og kanskje han spiller med en annen i tillegg, ikke så uvanlig har jeg erfart.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• EnolaGay

4

• Bookworm

2

• Bella Dotte

2

• Maximia

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dette minner meg om en god, gammeldags fyllesyke - og han orker ikke å kosemose med deg. Litt krisemaksimering dette, synes jeg. Vent i hvert fall noen dager, og se om han kommer tilbake til sitt gamle jeg, før du tenker så negativt...

Gjest da var vel det over
Skrevet

Han har bedrevet smøring for å få sex. Nå er han lei av det og gidder ikke spille mer. Tror jeg. Og kanskje han spiller med en annen i tillegg, ikke så uvanlig har jeg erfart.

Nei det kan jeg si med 100% sikkerhet at han ikke har. Vi har nemlig ikke hatt sex enda, og det er han som har ville gå sakte frem på den fronten.

Skrevet

Dette minner meg om en god, gammeldags fyllesyke - og han orker ikke å kosemose med deg. Litt krisemaksimering dette, synes jeg. Vent i hvert fall noen dager, og se om han kommer tilbake til sitt gamle jeg, før du tenker så negativt...

Ja jeg får vente noen dager.. men det er jo grusomt å gå å vente å ikke få svar på ting man lurer på. Men jeg skal holde ut, og la han være.

Jeg skjønner at dette virker som krisemaksimering, men på en annen side kjenner jeg fyren ganske godt til tross for at vi bare har datet i to uker (vi kjente hverandre fra før). Men ok time will show

Skrevet

Skjedde det noe du har å bekymre deg for da? SNakket du mye med en annen gutt?

Vet at fulle gutter lett kan misforstå ting, at han trodde at du flørtet med han...

Kanskje noen sa at du var sent ute på festen fordi du drev på med en annen, ikke godt å si... mange sjalu gutter der ute som innbiller seg ting.

Men som sagt, mest sannsynlig ligger han og sover og er ute av stand til å svare på meldingene dine.

Saken er at jeg ikke vet hvor mye han faktisk husker fra festen, for det skjedde jo kanskje litt av hvert.

1. Vi hadde en liten krangel da han plutselig mente at jeg ikke slet med migrene så mye som jeg påstod og at jeg brukte det som unnskyldning for å komme ut av en spesifikk situasjon som jeg ikke vil gå nærmere inn på her. Dette gjorde meg lei meg og forbannet, for han var min største støttespiller rundt denne situasjonen. Da fikk han litt dårlig samvittighet og prøvde ro seg i land. Så ble vi egentlig ferdig med den saken, og jeg tok det ikke så seriøst heller for visste at han var skikkelig full og ikke helt visste hva han sa.

2. Jeg danset med en annen gutt som er god venn av meg en god stund, men er egentlig sikker på at han ikke fikk meg seg det (eller husker det), og uansett var det bare dansing.

3. Etterhvert ble jo jeg litt full også, og jeg så at han pratet mye med en jente jeg kjenner, så jeg tok opp dette med han og sa at jeg ble lei meg for det. Da kom det ikke noe vettugt tilbake fordi på det tidspunktet var han helt drita.

Dagen etter forventet jeg at han kom til å ringe for å beklage oppførselen sin og de tingene han sa, men det gjorde han altså ikke. Derfor ringte jeg for å høre om han egentlig husket det, noe han ikke gjorde. Så hadde vi en kort samtale om hva vi skulle på kvelden og hva vi hadde gjort på dagen (bare prat om løst og fast), og så var samtalen over. Utover kvelden sendte jeg han en melding om vi skulle skravle litt siden jeg bare var hjemme, som jeg aldri fikk noe svar på (heller ikke idag).

Ka du trur?

Skrevet

Det kan være noe så enkelt som at han er skikkelig fyllesjuk og ikke i stand til å prate noe særlig... gi han et par dager....

Eller noe kan ha skjedd på festen, enten at han trodde at du var utro - eller at han var det...

Gi han et par dager du, se om han kontakter deg først...

hvis ikke, send en melding og lat som ingenting...

men skriv at det var kjekt på fest, men synd du ikke så så mye til han...

Ja tanken som har slått meg er at han kanskje hadde meg seg noen hjem fra festen. Jeg dro nemlig ca halvtime før han. Jeg spurte på telefonen om han var på nachspiel, og da sa han at han og en kamerat av han hadde bare rekt rundt i gatene og spist og så dratt hjem.

Meeen jeg vet ikke helt.. Hadde han hatt med seg noen andre hjem ville jo det forklart hvorfor han var så rar mot meg igår. Aller helst har jeg bare lyst til å spørre han rett ut, men vil ikke virke helt psycho heller hehe, så tror jeg får vente litt med det. Om han hadde hatt med seg noen andre hadde jeg nok kommet over det, vi har tross alt bare datet i et par uker, men jeg har blitt veldig betatt.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja han er skikkelig fyllesyk idag, og husker ikke så mye fra de siste timene igår. Men jeg er jo også ganske sliten idag, men har fortsatt lyst til å skavle med han. Jeg blir jo ikke mindre keen selv om jeg er fyllesyk?

Det er neppe uvanlig å ikke ønske å snakke med _noen_ om man er fyllesyk. Hvis han kanskje antar at han har oppført seg tåpelig hjelper det ikke akkurat på lysten. La ham være i fred et par dager, du.

Skrevet

Nei det kan jeg si med 100% sikkerhet at han ikke har. Vi har nemlig ikke hatt sex enda, og det er han som har ville gå sakte frem på den fronten.

Så gav han opp fordi han tenkte at DET nok skulle få fart på deg. Og når det ikke gjorde det.. Et triks det også ser du. ;0) Spill kostbar så jenta tror du mener det..

Skrevet

Så gav han opp fordi han tenkte at DET nok skulle få fart på deg. Og når det ikke gjorde det.. Et triks det også ser du. ;0) Spill kostbar så jenta tror du mener det..

Hmm tror du misforstår litt her? Jeg er jente, og han er gutten.

Og det er HAN som har villet gå sakte frem på sexfronten så derfor er det ikke riktig å si at han fikk det han ville og så mistet interessen etterpå. Skjønner?:) (vi har klint og tatt på hverandre altså men ikke hatt sex).

Skrevet

Det er neppe uvanlig å ikke ønske å snakke med _noen_ om man er fyllesyk. Hvis han kanskje antar at han har oppført seg tåpelig hjelper det ikke akkurat på lysten. La ham være i fred et par dager, du.

Jeg fikk melding av han idag, om at han hadde sovnet da jeg sendte melding om å ringes, og at han var helt ferdig igår. Så spurte han om jeg bare hadde vært hjemme igår kveld..

Svarte ganske kort på den og stilte ikke noe mer spørsmål tilbake. Ikke fått noe svar etter det.

Så tja.. jeg vet ikke helt jeg. Vi får se hva som skjer til uken.

Skrevet

Hmm tror du misforstår litt her? Jeg er jente, og han er gutten.

Og det er HAN som har villet gå sakte frem på sexfronten så derfor er det ikke riktig å si at han fikk det han ville og så mistet interessen etterpå. Skjønner?:) (vi har klint og tatt på hverandre altså men ikke hatt sex).

Jeg skjønte det. Og jeg sier at jeg kjenner menn som bruker den taktikken aktivt "jeg foretrekker å vente med sex", fordi mange kvinner oppfatter det som seriøst. Følgelig blir de lettere å få i seng fordi de tror at fyren er "skikkelig". (Wow en MANN som vil vente med sex..)

Skrevet

Jeg skjønte det. Og jeg sier at jeg kjenner menn som bruker den taktikken aktivt "jeg foretrekker å vente med sex", fordi mange kvinner oppfatter det som seriøst. Følgelig blir de lettere å få i seng fordi de tror at fyren er "skikkelig". (Wow en MANN som vil vente med sex..)

Hehe ok jeg skjønner. Men han her er ikke sånn altså:) Og dessuten ville ikke det helt forklart hvorfor han skulle ha mistet interessen med tanke på at vi ikke har hatt sex?

Jeg tror ikke det at han muligens har mistet interessen har noe med sex eller ikke sex å gjøre egentlig..

Skrevet

Hehe ok jeg skjønner. Men han her er ikke sånn altså:) Og dessuten ville ikke det helt forklart hvorfor han skulle ha mistet interessen med tanke på at vi ikke har hatt sex?

Jeg tror ikke det at han muligens har mistet interessen har noe med sex eller ikke sex å gjøre egentlig..

Ikke vet jeg. Jeg bare foreslår. Gammal som jeg er har jeg sett de fleste varianter og intet overasker meg mer. Håper han i det minste har en adekvat forklaring da, om han trekker seg. Eller at han SIER fra overhodet da..

Skrevet

Ikke vet jeg. Jeg bare foreslår. Gammal som jeg er har jeg sett de fleste varianter og intet overasker meg mer. Håper han i det minste har en adekvat forklaring da, om han trekker seg. Eller at han SIER fra overhodet da..

Enig,.

Jeg fikk melding av han idag om at han hadde sovnet igår og var helt ferdig. Så spurte han om jeg bare hadde vært hjemme. Jeg svarte ganske kort tilbake og stilte ikke noe spørsmål.

Vi får se hva som skjer til uken. Jeg tar ikke noe mer kontakt nå i hvert fall.

Skrevet

Enig,.

Jeg fikk melding av han idag om at han hadde sovnet igår og var helt ferdig. Så spurte han om jeg bare hadde vært hjemme. Jeg svarte ganske kort tilbake og stilte ikke noe spørsmål.

Vi får se hva som skjer til uken. Jeg tar ikke noe mer kontakt nå i hvert fall.

''Vi får se hva som skjer til uken. Jeg tar ikke noe mer kontakt nå i hvert fall.''

Så nå skal du hevne deg ved å gjøre det samme som du klaget på at han gjorde mot deg, når det viser seg at forklaringene våre om fyllesyke faktisk stemte - det er modent...

Skrevet

''Vi får se hva som skjer til uken. Jeg tar ikke noe mer kontakt nå i hvert fall.''

Så nå skal du hevne deg ved å gjøre det samme som du klaget på at han gjorde mot deg, når det viser seg at forklaringene våre om fyllesyke faktisk stemte - det er modent...

Jeg skjønner hva du mener, men nå synes jeg det er hans tur til å gjøre en effort. Jeg sendte ganske hyggelig melding igår kveld om å skravle, som jeg ikke fikk svar på før kl 15 idag. Ikke var det spesielt hyggelig melding heller (men han er ikke en sms person så det er forsåvidt greit). Jeg svarte kort på den og siden ikke hørt noe. Han burde egentlig ha ringt meg synes jeg..

Ettersom jeg føler at jeg gjorde en effort igår, og faktisk var ganske så hyggelig mot han til tross for at han oppførte seg teit mot meg på festen, så synes jeg det nå er hans tur til å vise interesse, noe jeg fortsatt har på følelsen av at han har mistet desverre.

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, men nå synes jeg det er hans tur til å gjøre en effort. Jeg sendte ganske hyggelig melding igår kveld om å skravle, som jeg ikke fikk svar på før kl 15 idag. Ikke var det spesielt hyggelig melding heller (men han er ikke en sms person så det er forsåvidt greit). Jeg svarte kort på den og siden ikke hørt noe. Han burde egentlig ha ringt meg synes jeg..

Ettersom jeg føler at jeg gjorde en effort igår, og faktisk var ganske så hyggelig mot han til tross for at han oppførte seg teit mot meg på festen, så synes jeg det nå er hans tur til å vise interesse, noe jeg fortsatt har på følelsen av at han har mistet desverre.

Hvem ga dere alkohol? Det er ikke lov å kjøpe alkohol til personer under 18 år.

Gjest Elextra
Skrevet

Wake up - de fleste 16-17-åringer får vel tak i alkohol. Slik var det da jeg var ung, og slik er det nok også i dag.

Skrevet

Jeg antar du mener jeg er på viddene her og forventer for mye?

ps. vi er hhv 26 og 27 år.

Skrevet

Wake up - de fleste 16-17-åringer får vel tak i alkohol. Slik var det da jeg var ung, og slik er det nok også i dag.

*hehe* Jeg tror det var et hint til at de måtte slutte å oppføre seg så barnslig. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...