Gjest da var vel det over Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Wake up - de fleste 16-17-åringer får vel tak i alkohol. Slik var det da jeg var ung, og slik er det nok også i dag. Men vi er i tyveårene altså selv om jeg skjønner at dere synes jeg virker litt barnslig nå. Jeg er vel bare veldig betatt og ønsker så inderlig at han skal være det tilbake:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/379122-hvordan-kan-noen-forandre-seg-s%C3%A5-mye-p%C3%A5-en-dag/page/3/#findComment-3336838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 *hehe* Jeg tror det var et hint til at de måtte slutte å oppføre seg så barnslig. ) Ah, ok! Skjønner'kje sånt, jeg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/379122-hvordan-kan-noen-forandre-seg-s%C3%A5-mye-p%C3%A5-en-dag/page/3/#findComment-3336839 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hmm tror du misforstår litt her? Jeg er jente, og han er gutten. Og det er HAN som har villet gå sakte frem på sexfronten så derfor er det ikke riktig å si at han fikk det han ville og så mistet interessen etterpå. Skjønner? (vi har klint og tatt på hverandre altså men ikke hatt sex). Når en gutt sier at han vil gå sakte frem med sexen så er det et sjekketriks! han lurer deg, ingen, iallefall svært få, gutter vil vente med sex ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/379122-hvordan-kan-noen-forandre-seg-s%C3%A5-mye-p%C3%A5-en-dag/page/3/#findComment-3336846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GPn Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Når en gutt sier at han vil gå sakte frem med sexen så er det et sjekketriks! han lurer deg, ingen, iallefall svært få, gutter vil vente med sex ;-) Galt blir det uansett :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/379122-hvordan-kan-noen-forandre-seg-s%C3%A5-mye-p%C3%A5-en-dag/page/3/#findComment-3336848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fiemarie Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ja vi har vært fulle sammen mange ganger før. Jeg ankom festen ganske sent på kvelden (hadde egentlig ikke tenkt til å dra men så ringte han meg kl 22 og sa han synes jeg burde komme). Så jeg var vel der rundt kl 12 og dro rundt 3 tiden. Han var ikke spesielt full da jeg snakket med han på tlf ved 22 tiden, men da jeg kom kl 12 så jeg med en gang at han var full, og av tidligere erfaring vet jeg at da er det ikke mye å hente hos han. Jeg tror absolutt at han har vært ekstremt sliten idag, men med tanke på at han var såpass borte igår synes jeg det er rart at han ikke hadde lyst til å ringe meg for å sjekke stemningen (om han kan ha sagt/gjort noe dumt igår for det kan fort skje med han). Når han atpåtil ikke gidder svare på meldingen min så lover ikke det godt. Jeg er temmelig sikker på at jeg ikke hører noe fra han idag heller.. har det på følelsen. Jeg kommer ikke til å ta kontakt noe mer nå. Men må innrømme at det er temmelig selvpining og ikke få svar på hva som kan ha skjedd i løpet av de 24 timene som gjorde at han mest sannsynlig mistet interessen. Ja, da er jeg enig med deg at dette virker litt merkelig. Han oppfører seg jo som han helt plutselig (allerede på festen) har mistet totalt interessen og dette er såpass plutselig at jeg nesten ville tenkt at han kanskje ikke er helt stabil psykisk.? Ihvertfall om du ikke får en god unskyldning fra ham snart. Kanskje han er veldig "av og på" av person? Det finnes feks mange varianter av det å være bipolar og enkelte svinger i humøret hyppigere enn andre. Du har jo tross alt ikke vært "nær ham" før siste ukene etter hva jeg har forstått? Så nå kommer tydeligvis en ny mørk side fram hos ham. Sidene dere har hatt en så åpen og nær tone siste tiden, synes jeg uansett du bør si det som du føler rett ut. Si at du synes det er påfallende at han går fra å være så omsorgsfull og imøtekommende, til å plutselig være totalt kjøling og avvisende. For etter din beskrivelse ser det jo ut som han er ganske tydelig og ikke til å ta feil av og da synes jeg også han skylder deg en forklaring! Hold oss gjerne oppdatert på hvordan det går!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/379122-hvordan-kan-noen-forandre-seg-s%C3%A5-mye-p%C3%A5-en-dag/page/3/#findComment-3336920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg fikk melding av han idag, om at han hadde sovnet da jeg sendte melding om å ringes, og at han var helt ferdig igår. Så spurte han om jeg bare hadde vært hjemme igår kveld.. Svarte ganske kort på den og stilte ikke noe mer spørsmål tilbake. Ikke fått noe svar etter det. Så tja.. jeg vet ikke helt jeg. Vi får se hva som skjer til uken. Hm. Ville vurdert responsen en gang til om jeg var deg. Det finns nemlig ikke noe som er så effektivt på frastøtingsfronten som det å være sur (bortsett fra å være dramaqueen da.. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/379122-hvordan-kan-noen-forandre-seg-s%C3%A5-mye-p%C3%A5-en-dag/page/3/#findComment-3337033 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest da var vel det over Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Ja, da er jeg enig med deg at dette virker litt merkelig. Han oppfører seg jo som han helt plutselig (allerede på festen) har mistet totalt interessen og dette er såpass plutselig at jeg nesten ville tenkt at han kanskje ikke er helt stabil psykisk.? Ihvertfall om du ikke får en god unskyldning fra ham snart. Kanskje han er veldig "av og på" av person? Det finnes feks mange varianter av det å være bipolar og enkelte svinger i humøret hyppigere enn andre. Du har jo tross alt ikke vært "nær ham" før siste ukene etter hva jeg har forstått? Så nå kommer tydeligvis en ny mørk side fram hos ham. Sidene dere har hatt en så åpen og nær tone siste tiden, synes jeg uansett du bør si det som du føler rett ut. Si at du synes det er påfallende at han går fra å være så omsorgsfull og imøtekommende, til å plutselig være totalt kjøling og avvisende. For etter din beskrivelse ser det jo ut som han er ganske tydelig og ikke til å ta feil av og da synes jeg også han skylder deg en forklaring! Hold oss gjerne oppdatert på hvordan det går!! Takk for svar :-) Jeg tror nok ikke han sliter spesielt psykisk. Når han er edru er han normalt sett en meget blid og hyggelig person, og vanligvis drikker han ikke spesielt mye. Men enkelte ganger smeller det, og det gjør det jo for meg også. Det at han var full på eksamensfesten at vi småkranglet litt i fylla er ikke noe jeg reagerer sånn veldig på, det var mer oppførselen hans dagen etter jeg reagerte på. Vi tekstet litt igår, da han omsider svarte på meldingen min som jeg sendte lørdag kveld. Han hadde visst lagt seg og derfor ikke svart. Så endte vi opp med å sende litt meldinger, og det var snakk om at en gjeng av oss skulle møtes for drinker utpå kvelden og jeg spurte om han ville være med, og det ville han. Men så ble hele drinkseansen avlyst for folk var trøtte så det ble ikke noe av. Jeg merker uansett at han ikke er like keen som han har vært, men helt avvisende er han heller ikke, så vi får se 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/379122-hvordan-kan-noen-forandre-seg-s%C3%A5-mye-p%C3%A5-en-dag/page/3/#findComment-3337206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.