Gå til innhold

Hva sover du i, du som er singel?

Anbefalte innlegg

Gjest faris
Skrevet

Netto? Pysjamas? Silkenattkjole?

Året rundt?

Har det noe å si om du er singel/sover alene eller om du deler seng med en partner?

Gjest togli
Skrevet

Jeg pleier å sove i t-skjorte siden jeg ikke har en mann å varme meg på ;)

Gjest brrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Skrevet

Kremt, jeg har mann, men er en frostig person og ligger gjerne fullt påklledd, med dyne og teppe...

og jeg liker ikke å ligge inntil noen hele natta, liker å ha litt space rundt meg...

Stakkars mannen min, men sånn er jeg hehe

Gjest melmøll
Skrevet

Sover i silkenattkjole (eller, sikkert noe kunstig som ligner) uansett om jeg sover alene eller sammen.

jubalong70
Skrevet

Jeg sover alene 3-4 netter i uka, og sammen med mannen min de andre nettene.

Jeg sover naken stort sett hele tiden. Er det kaldt, har jeg på meg nattklær som holder meg varm. Antrekk er helt uavhengig av om han er der eller ikke :)

Skrevet

Jeg sover i nettoen stort sett, samme om jeg har mannen i sengen eller ikke. :o) Skjønt - om ungene er i samme hus har jeg truse på om natten da, de er så store at det ikke er helt komfortabelt å være helt naken lenger.

Gjest Elextra
Skrevet

Helt siden jeg ble voksen har jeg sovet nakem enten jeg har sovet alene eller ikke.

Men bruker nattkjole om jeg en sjelden gang deler rom med andre enn mannen min (venner på hyttetur eller barn i sengen når mannen er borte).

Skrevet

Truse eller ingenting. Året rundt. Har jeg akkurat dusjet (eller mot all formodning hatt sex) ligger jeg i nettoen, men jeg tar ikke av meg trusa for å sove ellers.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg sover naken uansett om jeg sover alene eller med partner.

Bortsett fra hvis jeg er på tur med venner og deler rom, for eksempel. Da har jeg på truse og t-skjorte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...