Gå til innhold

Hva putter du i munnen i løpet av dagen?

Anbefalte innlegg

Gjest Kusinen

Da tenker jeg først og fremst på deg som vanligvis ikke tenker så nøye over hva du putter i munnen, men spiser det du føler for i løpet av dagen (om det hele tatt finnes noen som lever så avslappet ift mat i dag? :-/ )

Min dag har sett slik ut: Liten halv omelett sammen med to rundstykker m skinke og ost til frokost/formiddagsmat. Litt frukt midt på dagen. Nesten en hel stor porsjon med Thai take away til middag/kvelds. Nøtter og litt smågodt utover kvelden.

Vet ikke om dette er mye eller lite inntak i løpet av en dag, men jeg er ihvertfall god og mett og føler meg tilfredstilt.

Fortsetter under...

Gjest germinate

Jeg var slik før. Helt til jeg oppdaget at jeg følte meg i dårlig form og uopplagt av det (jeg testet det ut og fikk svar på det på den måten).

Jeg gikk faktisk ned mange kilo på den måten.

Idag føler jeg meg straks i dårlig form om jeg spiser mer enn det som er normalt for meg. Så jeg tenker mer eller mindre automatisk på hva jeg putter i meg.

Gjest togli

På en vanlig hverdag spiser jeg egenkomponert kornblanding bestående av havregryn, solsikkefrø, nøtter og tørka frukt med melk til frokost.

Til lunsj spiser jeg ca tre rugsprø med hvitost, samt drikker en stor kopp med grønn te og suketter.

Til middag spiser jeg alt fra grønnsaks- og kyllingwok til pannekaker med bacon og blåbærsyltetøy ;)

Til kvelds spiser jeg gjerne rester etter middagen eller steker meg et par grove rundstykker med agurk og majones på.

På kvelden drikker jeg ofte et glass Pepsi Max :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...