Gå til innhold

Ned raskt i vekt på 2 uker

Anbefalte innlegg

Gjest kjolen passer ikke

Må komme meg inn i en kjole, og trenger tips til å komme ned i vekt (2-3 kg) på par uker. Nutrilett? Jeg blir svimmel, slapp og får hodepine hvis jeg ikke spiser hver tredje time. Å spise masse fet mat og ingen karbohydrater er jeg ikke for.. Kan ikke heller pga. andre helseproblemer.

Hva mener dere? Bare spise mindre og unngå sukker, fett og ikke så mye karbo? Eller prøve en uke med nutrilett-kur? Erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379168-ned-raskt-i-vekt-p%C3%A5-2-uker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv nutrilettpuler men spis en frukt eller grønnsak til hvert måltid så slipper du å bli helt besatt av mat. Middag hadde jeg spist rent kjøtt eller fisk med grønnsaker uten for mye stivelse i. Altså droppet nutrilettposen der.

''Prøv nutrilettpuler''

* fnis * Sikkert effektivt!

Gjest Ktoa

''Å spise masse fet mat og ingen karbohydrater er jeg ikke for..''

Det er ingen som ikke spiser noen karbohydrater. Karbohydrater trenger man, men ikke i den enorme mengden Ola Nordmann spiser til daglig. Du trenger heller ikke å drikke fett som det virker som om du tror........... Men lavkarbo er en livsstil, ikke en slankekur, og derfor vil jeg ikke anbefale det for deg :-)

Annonse

Prøv nutrilettpuler men spis en frukt eller grønnsak til hvert måltid så slipper du å bli helt besatt av mat. Middag hadde jeg spist rent kjøtt eller fisk med grønnsaker uten for mye stivelse i. Altså droppet nutrilettposen der.

Hvor er det man får tak i sånn pulvergreier? Jeg vurderer også å ta en hurtigkur siden jeg plutselig veier 5 kg mer en det jeg gjorde før. Blir man fryktelig sulten eller er det greit, og kan man spise frukt og grønnsaker ved siden av?

Gjest du store alpakka

''Prøv nutrilettpuler''

Ja, trim er også effektivt.

Hvor er det man får tak i sånn pulvergreier? Jeg vurderer også å ta en hurtigkur siden jeg plutselig veier 5 kg mer en det jeg gjorde før. Blir man fryktelig sulten eller er det greit, og kan man spise frukt og grønnsaker ved siden av?

Hehe det er ikke mange dager jeg klarer det ialle fall. Det selges foreksempel på Kiwi. Nutrilettpulver er godt på smak, sammenlignet med Coop sitt billigmerke.

Hehe det er ikke mange dager jeg klarer det ialle fall. Det selges foreksempel på Kiwi. Nutrilettpulver er godt på smak, sammenlignet med Coop sitt billigmerke.

Nutrilettpulveret er ikke godt på smak...ugg. Hvordan får man dette til å smake godt, er det noe man kan tilsette? Og er det egentlig bra for tarmen og ikke ha noe å jobbe med?

Nutrilettpulveret er ikke godt på smak...ugg. Hvordan får man dette til å smake godt, er det noe man kan tilsette? Og er det egentlig bra for tarmen og ikke ha noe å jobbe med?

''Og er det egentlig bra for tarmen og ikke ha noe å jobbe med?''

Neppe...

Prøv heller sånn grønnsakssuppekur! Godt - og kan spise så mye du lyster. Og det virker. I alle fall for meg...

''Og er det egentlig bra for tarmen og ikke ha noe å jobbe med?''

Neppe...

Prøv heller sånn grønnsakssuppekur! Godt - og kan spise så mye du lyster. Og det virker. I alle fall for meg...

Det hørtes mye mer fristende ut! Pulveret smaker dritt! Hvordan klarer folk å få ned denne ufyselige drikken?

Annonse

Jeg er ferdig med jævelskapspulvret! Nå prøver jeg Vg's vektklubb, men jeg får for faen ikke lov til å gå ned i vekt av dem! Da skal jeg ha tilbake de 399 kronene!

Jeg går ikke ned når jeg er i vektklubben heller på 1300 kalorier i døgnet. Så jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal gå ned.

Jeg går ikke ned når jeg er i vektklubben heller på 1300 kalorier i døgnet. Så jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal gå ned.

Jeg måtte lyve meg opp i vekt for å få lov til å få en vektprofil og et skjema for hva jeg skal spise. Jeg skal også spise 1300 kalorier, men jeg vet ikke om jeg kommer til å klare å spise all den maten som er foreslått. Det er jo mye mer en det jeg spiser nå. Hm.

Jeg måtte lyve meg opp i vekt for å få lov til å få en vektprofil og et skjema for hva jeg skal spise. Jeg skal også spise 1300 kalorier, men jeg vet ikke om jeg kommer til å klare å spise all den maten som er foreslått. Det er jo mye mer en det jeg spiser nå. Hm.

Jeg har ikke noe problem med å bli mett på 1300 kalorier og det hender jeg ikke kommer over 1000 og folk sier alltid at jeg ikke må spise for lite. Men jeg tror jeg må spise mindre for å gå ned.

Jeg har ikke noe problem med å bli mett på 1300 kalorier og det hender jeg ikke kommer over 1000 og folk sier alltid at jeg ikke må spise for lite. Men jeg tror jeg må spise mindre for å gå ned.

Jeg har ikke peiling på dette i det hele tatt. Har aldri slanka meg før, og jeg vil egentlig bare slanke magen litt. Men kanskje cluet er å spise det meste av maten tidlig på dagen. Nå spiser jeg mest på kveldstid, og det blir mye sukker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...