EnolaGay Skrevet 8. mai 2012 Skrevet 8. mai 2012 Nå har jeg testet ut eddiktrikset for å fjerne lukt. På en eldre sovesofa. Og nå lukter den eddik istedet... er det meningen? 0 Siter
Sør Skrevet 8. mai 2012 Skrevet 8. mai 2012 Selvsagt er det meningen! Hva hadde du forventet at det skulle lukte? Jordbær? ;-) Vent en dag, så tipper jeg eddiklukten forsvinner. Du må nok vente lengre får jordbærlukten kommer! Med vennlig hilsen 0 Siter
brilleslangen Skrevet 8. mai 2012 Skrevet 8. mai 2012 regner med eddiklukta forsvinner etterhvert.. men om så ikke... så er vel eddiklukt bedre enn røyklukt;) 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 8. mai 2012 Skrevet 8. mai 2012 Hva med en god sitron skum rens? jeg kjøpte en på bilbutikken og sprayet litt skum å gned ut sofan ble luktende godt 0 Siter
EnolaGay Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Skrevet 8. mai 2012 Hva med en god sitron skum rens? jeg kjøpte en på bilbutikken og sprayet litt skum å gned ut sofan ble luktende godt Bilpleie! Du er pinadø et geni! :0D Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.