Gå til innhold

Farge på strømpebukse og sko

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Vi skal i konfirmasjon til helga, og jeg skal ha en av disse kjolene på meg:

Kjole A: Litt tøff, ermeløs kjole som går til litt over knærne, grov glidelås foran, hovedfarge hvit, men med noe i grått og gråblått og bittelitt sort på.

Kjole B: Limegrønn hovedfarge med litt sort og litt hvitt på. Tror den og er ermeløs, den går også til rett over knærne.

Siden det i alle fall denne uka er temmelig kjølig, så kan det være at jeg må ha en tynn langermet genser/bluse inni - men jeg håper jeg slipper. Har litt farge på armer og bryst.

Skal jeg ha sorte eller hvite sko? Litt hæler på begge to. De svarte er stiligst. Har et par limegrønne sandaler og.

Hva slags farge skal jeg ha på strømpebuksa?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379246-farge-p%C3%A5-str%C3%B8mpebukse-og-sko/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På denne tiden av året er det lyse eller hudfargede strømpebusker som gjelder mener jeg, å komme i sort strømpebukse er alt for dystert nå.

Til den lyse kjolen ville jeg valgt lyse sko, til den andre ville jeg prøvd foran speilet og sjekket hvilke som passer best før jeg bestemmer meg. :o)

Vic og match butikker har gode strømpebukser som er tynne og hudfarget; oroblu.

Jeg brukte en på kun 8 den forrige helg - kjempefint, men den tåler samtidig ingenting.

Det er veldig vanskelig å finne fine hudfargede strømpebukser. Enten er de for lyse, noe som ikke ser pent ut, eller enda verre, de er for mørke og blir gammel-dame-look...

Gjest prust

Jeg brukte en på kun 8 den forrige helg - kjempefint, men den tåler samtidig ingenting.

Det er veldig vanskelig å finne fine hudfargede strømpebukser. Enten er de for lyse, noe som ikke ser pent ut, eller enda verre, de er for mørke og blir gammel-dame-look...

''Det er veldig vanskelig å finne fine hudfargede strømpebukser. Enten er de for lyse, noe som ikke ser pent ut, eller enda verre, de er for mørke og blir gammel-dame-look...''

Kanksje derfor jeg sjelden har lyse strømpebukser. Eller jeg har en som er veldig fin, som jeg kjøpe i en kjolebutikk til en konformasjon for tre år siden. Har bare brukt den noen få ganger. Skal jammen se om den passer til de to kjolene!

Annonse

Gjest prust

Så bra! :-)

Jeg hadde den hvite kjolen med gråblå strømpebukser i går i kirka, og den grønne kjolen med solbrune strømpebukser i dag på festen. Så da fikk jeg prøvd meg i begge.

Jeg likte veldig godt de blå strømpebuksene, men mannen min og sønnen min syntes visst de var rare :-)

Fikk mye skryt for antrekket i dag :-)

Gjest prust

Jeg fant en kjempefin solbrun strømpebukse med omtrent samme farge som armene mine - på ultra. Litt skimmer i den, og den satt fint. Hadde den sammen med den grønne kjolen og sorte sko i dag!

Gjest prust

Sorte sko til kjole A og enten hvite sko eller limegrønne sandaler til kjole B er mitt råd. Lyse strømpebukser (i samme farge som armene dine) til begge :)

Det ble grønn kjole, solbruine strømepbukser (som armene) og sorte sko og sort jakke i dag :-)

Annonse

Gjest Psyk av alt

Jeg hadde den hvite kjolen med gråblå strømpebukser i går i kirka, og den grønne kjolen med solbrune strømpebukser i dag på festen. Så da fikk jeg prøvd meg i begge.

Jeg likte veldig godt de blå strømpebuksene, men mannen min og sønnen min syntes visst de var rare :-)

Fikk mye skryt for antrekket i dag :-)

Så fint .-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...