Gå til innhold

Allergisk mot massasje?

Anbefalte innlegg

Ja det kan føles sånn, så dumt det høres ut. Jeg var på en times massasje på mandag. Jeg fikk ikke sove den natta for jeg hadde så vondt. Massasje mellom skulderbladene gjorde at jeg fikk smerter i knærne...Say no more..

I dag stod jeg opp som en dame på 98 med artrose i alle ledd. Nakken står som spente kabler og alt er "seigt".

Er det noen som har en mulig logisk forklaring evnt erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379249-allergisk-mot-massasje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fibromyalgi? jeg tåler ikke massasje, for da blir jeg mye verre,dagen etter,merkelig nok,blir stivere enn noensinne.

Jeg hevder hardnakket at jeg ikke har det. Men nå begynner jeg å lure.. Jeg skal tilbake til massasjedamen om en uke. Hvis jeg blir like dårlig da.. Jeg er litt satt ut av dette kjenner jeg.

Annonse

Gjest Melis36

Jeg hevder hardnakket at jeg ikke har det. Men nå begynner jeg å lure.. Jeg skal tilbake til massasjedamen om en uke. Hvis jeg blir like dårlig da.. Jeg er litt satt ut av dette kjenner jeg.

Jaa du får prøve igjen ,å se om du blir like ille da,på meg så hjelper det fint lite å ta i hardt eller mykt når jeg har massasje,blir like vondt hvergang :(

Gjest Bj-Anna

Har ingen forklaring, men har opplevd det samme. Ikke vondt slik som i støl, men VONDT som i ekstreme smerter. Måtte faktisk ta sterke smertestillende, var sengeliggende i 3 dager, hadde ikke sjans til å fungere. Holdt på å hyyyyle! Jeg har en bindevevssykdom.

Og til dere som tror dette er vanlig "gangsperr", det er det ikke. God bedring, EnolaGay :)

Har ingen forklaring, men har opplevd det samme. Ikke vondt slik som i støl, men VONDT som i ekstreme smerter. Måtte faktisk ta sterke smertestillende, var sengeliggende i 3 dager, hadde ikke sjans til å fungere. Holdt på å hyyyyle! Jeg har en bindevevssykdom.

Og til dere som tror dette er vanlig "gangsperr", det er det ikke. God bedring, EnolaGay :)

Det er vondt ja. Ikke støl. Måtte ta ibux i dag. Gnistrende hodepine fordi nakken er steinhard og muskelknutene ligger som perler på en snor nedover hele ryggen.

Har du en sykdom,som tilsier at du ikke bør ta massasje? Er det første gang du gjør det? Har selv tatt Aromaterapi i 3 år..og det var bare så deilig ! måtte bare legge meg ned 1 time etterpå ,fordi jeg ble så trett etter massasjen!

Nei. Ikke det jeg vet om. Mye bedre nå, ibux virket bra og jeg har vært på yogatime. Jeg skal spørre fysioen til uka, og teste en time til neste uke for å se om reaksjonen er like ille. Kanskje det er fordi jeg har hatt veldig stive muskler over lang tid.. eller noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...