Gjest Psyk av alt Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har fått nye naboer. De er fra Pakistan og er muslimer. De har hengt opp det norske flagg som gardin på do. Jeg vet at det er toalett, har vært der inne. Reagerer på dette, både at de bruker flagget og enda værre, at det er på do. Overreagerer jeg? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Jeg er ikke fan av flagg som gardin. Har opp gjennom tidene hatt naboer med hhv både sørstatsflagg og regnbueflagg som gardin, og selv om jeg verdimessig støtter homokampen men tar avstand fra Ku Klux Klan-holdninger har jeg opplevd begge flagg som like blodharrye som gardin. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Jeg er ikke fan av flagg som gardin. Har opp gjennom tidene hatt naboer med hhv både sørstatsflagg og regnbueflagg som gardin, og selv om jeg verdimessig støtter homokampen men tar avstand fra Ku Klux Klan-holdninger har jeg opplevd begge flagg som like blodharrye som gardin. Enig at det er ufint med flagg uansett hvor flagget er fra. Tror jeg er ekstra sårbar for dette nå pga rettssaken som pågår. På et vis. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Ja, det er sylharry med flagg-gardin, men hva så? La nå folk få gjøre som de vil uten at andre skal mene noe om alt. Synes 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Ja, det er sylharry med flagg-gardin, men hva så? La nå folk få gjøre som de vil uten at andre skal mene noe om alt. Synes Folk må gjerne gjøre slik de vil, jeg har også rett til å ha meninger. Jeg kommer ikke til å konfrontere naboen eller gjøre en sak ut av dette på noe vis. Harry...tja, det er ikke det verste, jeg synes det er respektløst. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Folk må gjerne gjøre slik de vil, jeg har også rett til å ha meninger. Jeg kommer ikke til å konfrontere naboen eller gjøre en sak ut av dette på noe vis. Harry...tja, det er ikke det verste, jeg synes det er respektløst. Hvem i all verden bryr seg, tenker jeg. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Hvem i all verden bryr seg, tenker jeg. Jeg gjør det. Det er noe som heter flaggregler. Med en grunn. Helt greit at ikke du bryr deg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Jeg gjør det. Det er noe som heter flaggregler. Med en grunn. Helt greit at ikke du bryr deg. Det er ikke rart det blir krig i verden. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Det er ikke rart det blir krig i verden. Det blir vel litt dramatisk å dra krig inn i dette spørsmålet. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Ja, du overreagerer. Hm. Ja, greit å vite hva andre mener :-) 0 Siter
Maximia Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Da er vi i såfall to som overreagerer, Tydeligvis er respekt kun forbeholdt en vei. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Da er vi i såfall to som overreagerer, Tydeligvis er respekt kun forbeholdt en vei. Ja, det er slik jeg føler det også... Min far, 76 år gammel, var på besøk her istad. Han var jagerflyger under den kalde krigen. Han reagerte med vantro.Han har jo dermed et forhold til dette med flagg som er litt nærere. Det er også slike ting man kanskje burde tenke litt over. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Hmm. Jeg tror at jeg ville tenke at det mest sannsynlig var godt ment, og humret litt over at de hengte det opp på do. 0 Siter
stromme Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Hva med alle de rundt i Norge som har bilde av kongefamilien på hyttedo ? 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Hmm. Jeg tror at jeg ville tenke at det mest sannsynlig var godt ment, og humret litt over at de hengte det opp på do. Ja, kanskje.. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Hva med alle de rundt i Norge som har bilde av kongefamilien på hyttedo ? Det finnes ingen regler for det tror jeg? Det finnes derimot flaggregler. Utenom det har jeg aldri skjønt poenget med kongefamilien på do. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Det er sikkert godt ment, men absolutt ikke iht. flaggreglene nei. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Det er sikkert godt ment, men absolutt ikke iht. flaggreglene nei. Nei, det er ikke det. Jeg har ikke tenkt over at det kan være godt ment før dere nevner det her... 0 Siter
Mandolaika Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Nei, det er ikke det. Jeg har ikke tenkt over at det kan være godt ment før dere nevner det her... ''Jeg har ikke tenkt over at det kan være godt ment før dere nevner det her...'' De har i alle fall et norsk flagg og de bruker det. Du kan jo henge opp en karikaturtegning av Muhammed et sted hvor de vil se det, og se hvordan de tar det (eller du kan la det være, hehe). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.