Gjest SMIRnøff Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 To be. I am. You are. He/she/it is. Mulig dette bare er surr. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 I am, you are, he/she/it is, we are, you are, they are. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Skrevet 10. mai 2012 To be. I am. You are. He/she/it is. Mulig dette bare er surr. Hmmmm, er dette jeg finner og Men hvordan bøyes infinitivsformen To be? Neste skal være was, men hva er presens perfektum? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Hmmmm, er dette jeg finner og Men hvordan bøyes infinitivsformen To be? Neste skal være was, men hva er presens perfektum? were 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Hmmmm, er dette jeg finner og Men hvordan bøyes infinitivsformen To be? Neste skal være was, men hva er presens perfektum? Be - was - been 0 Siter
Mandolaika Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Hmmmm, er dette jeg finner og Men hvordan bøyes infinitivsformen To be? Neste skal være was, men hva er presens perfektum? To be, was, were, been. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 To be, was, were, been. Have been. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Have been. :-) Noe sier meg at din venstre hjernehalvdel er mer utviklet (eller stimulert) enn din høyre (eller var det omvendt?) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Noe sier meg at din venstre hjernehalvdel er mer utviklet (eller stimulert) enn din høyre (eller var det omvendt?) Hvis du mener at den ene hjernehalvdelen har de "logiske" egenskapene og den andre har de "kunstneriske" så tror jeg du har rett i det. :-P 0 Siter
caprice Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Hmmmm, er dette jeg finner og Men hvordan bøyes infinitivsformen To be? Neste skal være was, men hva er presens perfektum? Noen som har en forklaring til hvorfor man har skifet navn fra vanlig "perfektum" som vi vokste opp med, til "presens perfektum". Min 12 åring driver også med dette nå, og jeg ble overrasket over å se presens perfektum (have/has been) 0 Siter
Mandolaika Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 PS: Overskriften din skal være Å (ikke og) bøye "to be" på engelsk. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.