Gjest Ikke flink Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Sønnen min har en stasjonær data som han spiller på. Han sier at skjerm slår seg av sjøl hvert minutt. Hva gjør jeg med det? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Strømalternativer under Kontrollpanel, tror jeg. 0 Siter
Gjest Ikke flink Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Strømalternativer under Kontrollpanel, tror jeg. Prøvde det men gikk ikke. Kan det være skjermkortet som er kaputt ? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Prøvde det men gikk ikke. Kan det være skjermkortet som er kaputt ? Tja, eller det kan rett og slett bare være en skjermbeskytter som ser ut som skjermen er avslått? 0 Siter
Gjest Ikke flink Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Tja, eller det kan rett og slett bare være en skjermbeskytter som ser ut som skjermen er avslått? Jeg vet ikke jeg men takk for at du prøvde å hjelpe :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.