Gå til innhold

HURRA! Har fullført mastergrad!

Anbefalte innlegg

Å, hurra-hei og hopp - jeg er så glad i dag!

Har levert inn mastergraden min nå i kveld - etter å ha studert i årevis, ved siden av jobb og 3 barn. Er så stolt over å endelig ha kommet i mål - har innimellom vært på nippet til å gi opp hele prosjektet. Men i dag er jeg FRI! Nix mer innesitting mens resten av familien koser seg med ulike aktiviteter utendørs.. Hurra!

Det føles helt surrealistisk - tror faktisk jeg trenger tid til å venne meg til dette nye livet uten studier hengende over skuldrene hver eneste dag..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379325-hurra-har-fullf%C3%B8rt-mastergrad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ingoen

18

• Sofline

3

• mariaflyfly

2

• Persille1365381127

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust

Så fantastisk!!!! Gratulerer!!!!

Jeg er bare kjempeimponert over de som klarer å studere mens de har jobb og familie samtidig. Har ei venninne som snart er ferdig (det er ikke master da, men etterutdannelse) - og jeg er så imponert over henne.

Nyt våren og sommeren!!!!

Annonse

Annonse

Imponerende. Jeg tar av meg hatten for de som klarer å fullføre noe sånt ved siden av å administrere en familie. ;-)

Gratulerer!

Tusen takk for flotte ord!

Ja, det har vært stritt til tider. Har en mann som ringer og spør hva han skal lage av mat når jeg er borte... hehe. Så jeg er blitt et unikum på multitasking siste årene :-)

Godt å senke skuldrene nå og nyte lektortittelen min!

Vet akkurat hvilken følelse du sitter med nå og tenker at dette er hva man kan kalle lykke! :)

Takk! Ja, dette er lykkerus a la forelskelse eller overstått fødsel! Blir enda bedre når jeg tenker på spaturen jeg har bestilt meg i juni - belønning til meg selv :-)

GRATULERER! :)

I likhet med prust er jeg også rått imponert over de som studerer ved siden av jobb og familie.

Bra jobba! :D

Tusen takk!

Har skjedd mye underveis, det skal jeg skriv under på!

Eksempelvis: en fødsel, en baby med lite sovn pga astma, allergi og kløende eksem, stygt fall på is en med påfølgende 3 brudd i ryggen, et håndleddsbrudd, en ufrivillig abort i uke 13..

Og hele tiden jobb i skoleverket ved siden av alt. Puh! Godt alt er over nå, og mine 3 barn vokser stadig til.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...