Gå til innhold

HURRA! Har fullført mastergrad!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ingoen

18

• Sofline

3

• mariaflyfly

2

• Persille1365381127

2

Mest aktive i denne tråden

Persille1365381127

Tusen takk!

Våren og sommeren skal nytes i fulle drag - trenger bare litt sol og varme nå fremover :-)

Skal skrive under på at det er annerledes å studere ved siden av jobb og fulltidsengasjement som trebarnsmamma, enn å være single student med et hav av fritid.

Nydelig å være i mål!

Jeg pleier å terrorisere single studenter uten barn når de klager over å ha mye å gjøre.

Jeg leverer siste oppgaven min på mandag (etter seks år!), og har bare én eksamen igjen (1/6) før jeg er like ferdig som deg. Lurer på hva jeg skal bruke all den fritiden til....

Gjest germinate

Ja, det kan jeg godt!

Har tatt en forskningsorientert master i pedagogikk. Har studert emnene pedagogisk filosofi, kunnskap og kunnskapsprosesser, forskningsmetode og en valgfri fordypningsdel + masterarbeidet.

IKT-basert og deltid, altså fireåring studieforløp. Har lært veldig mye, og er en mye modnere og mer reflektert fagperson i dag enn da jeg startet.

Så spennende! Er det lærer du har blitt, eller har du andre planer? Jeg kan ikke så mye som slike ting, så det er mulig jeg spør litt dumt :-)

Jeg pleier å terrorisere single studenter uten barn når de klager over å ha mye å gjøre.

Jeg leverer siste oppgaven min på mandag (etter seks år!), og har bare én eksamen igjen (1/6) før jeg er like ferdig som deg. Lurer på hva jeg skal bruke all den fritiden til....

''Jeg pleier å terrorisere single studenter uten barn når de klager over å ha mye å gjøre.''

Jeg også. Spesielt nå hvor vi skal ha en fire-døgns-eksamen som av en eller annen grunn har blitt lagt i helga (!!??).

Så spennende! Er det lærer du har blitt, eller har du andre planer? Jeg kan ikke så mye som slike ting, så det er mulig jeg spør litt dumt :-)

Jeg var utdannet adjunkt med opprykk, dvs 4 år på lærerhøgskole + noen andre fag.

Nå har jeg bygget på med mastergrad i pedagogikk, dvs studiepoeng tilsvarende 2 fulle årsstudium.

Er nå kvalifisert til å arbeide med utviklingsarbeid, kunnskap/læring og kommunikasjon i ulike (leder-)stillinger. både i privat og offentlig sektor. Eksempel på jobber jeg kunne tenke meg å søke: rektor/inspektørstillinger, personalsjefstillinger (HR-manager), pedagogisk konsulent/studieleder i større private firma, undervisningsstillinger innenfor pedagogikk på høyskole/universitet (høyskolelektor).

Mye spennende - men foreløbig skal jeg nyte deltidsstillingen min på barneskolen. Skal nyte mine tre søte små barn, mens jeg fortsatt er helten og midtpunktet i livene deres :-)

Annonse

Gjest germinate

Jeg var utdannet adjunkt med opprykk, dvs 4 år på lærerhøgskole + noen andre fag.

Nå har jeg bygget på med mastergrad i pedagogikk, dvs studiepoeng tilsvarende 2 fulle årsstudium.

Er nå kvalifisert til å arbeide med utviklingsarbeid, kunnskap/læring og kommunikasjon i ulike (leder-)stillinger. både i privat og offentlig sektor. Eksempel på jobber jeg kunne tenke meg å søke: rektor/inspektørstillinger, personalsjefstillinger (HR-manager), pedagogisk konsulent/studieleder i større private firma, undervisningsstillinger innenfor pedagogikk på høyskole/universitet (høyskolelektor).

Mye spennende - men foreløbig skal jeg nyte deltidsstillingen min på barneskolen. Skal nyte mine tre søte små barn, mens jeg fortsatt er helten og midtpunktet i livene deres :-)

Høres spennende ut :-))

Persille1365381127

''Jeg pleier å terrorisere single studenter uten barn når de klager over å ha mye å gjøre.''

Jeg også. Spesielt nå hvor vi skal ha en fire-døgns-eksamen som av en eller annen grunn har blitt lagt i helga (!!??).

Det er fordi det ikke skal gå utover annen skole/arbeid. Det er jo ingen som har noe å gjøre i helgene? Skjønner ikke problemet.

:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...