brilleslangen Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Har to døtre (snart 8 og 10) som ønsker seg playstation. Hvilken konsoll er å anbefale og hvilke spill kan passe for dem? Hva er feks forskjellen på 160MB og 320 MB.. vet jo MB har med lagringskapasitet å gjøre, men hvor mye har den forskjellen å si sånn rent praktisk? Og er move håndkontroll og eyetoy camera noe å satse på? Erfaringer tas imot med takk... 0 Siter
Mrs D Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Det er forsvinnende liten prisforskjell for dobbel lagringskapasitet, så det er da ikke noe å lure på? En del spill lagrer ganske mye på harddisken, så jeg hadde garantert kjøpt den med størst lagringskapasitet. Ville helt klart satset på å kjøpe en med to handkontrollere, de er ganske dyre å kjøpe som ekstrautstyr. Move-dingser ville jeg ventet med, det kan jo kjøpes i ettertid. Ekstra tilbehør får man ofte billig på cdon.com, så det kan lønne seg å sjekke der når man vil kjøpe mer. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Skrevet 11. mai 2012 Det er forsvinnende liten prisforskjell for dobbel lagringskapasitet, så det er da ikke noe å lure på? En del spill lagrer ganske mye på harddisken, så jeg hadde garantert kjøpt den med størst lagringskapasitet. Ville helt klart satset på å kjøpe en med to handkontrollere, de er ganske dyre å kjøpe som ekstrautstyr. Move-dingser ville jeg ventet med, det kan jo kjøpes i ettertid. Ekstra tilbehør får man ofte billig på cdon.com, så det kan lønne seg å sjekke der når man vil kjøpe mer. ok, takk for råd. Da går vi for den med størst lagringskapasitet... Jeg tenkte at om det var for å laste ned spill på nett, så fantes det jo minnekort til det formålet... Men når lagringskapasiteten har litt å si så går vi for den med størst kapasitet:) 0 Siter
Mrs D Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 ok, takk for råd. Da går vi for den med størst lagringskapasitet... Jeg tenkte at om det var for å laste ned spill på nett, så fantes det jo minnekort til det formålet... Men når lagringskapasiteten har litt å si så går vi for den med størst kapasitet:) Playstation 3 støtter ikke minnekort sånn som tidligere modeller av PS gjorde. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Skrevet 11. mai 2012 Playstation 3 støtter ikke minnekort sånn som tidligere modeller av PS gjorde. Ok, kjekt å få vite. Jeg har nemlig ikke peiling. Og nå forstår jeg jo at lagringskapasiteten ER viktig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.