Gjest snart bukseløs Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Gutten min på 11 år trenger noen nye bukser nå så vi skal ut å handle et par bukser i morgen. Han ønsker seg ola bukser i farger, f.eks rød, grønn eller gul. Hvor får vi tak i slike bukser til en gutt på 11 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Tror det er mye av fargede olabukser nå.... Sjekk på Cubus - der mener jeg at jeg så slike her forleden... 0 Siter
Gjest snart bukseløs Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Tror det er mye av fargede olabukser nå.... Sjekk på Cubus - der mener jeg at jeg så slike her forleden... Cubus er det på senteret ikke så langt unna oss, så da tar vi turen innom der Takk for svar 0 Siter
Gjest snart bukseløs Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Carlings kanskje? Cubus... Har Carlings klær til så små - trodde det var for de som var eldre. Den butikken har jeg knapt vært innom tror jeg. Cubus er det iallefall i nærheten her, så da prøver vi den først i morgen Takk for svar 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Jeg var innom Cubus i dag, der var det farget bukser i den størrelsen. 0 Siter
Gjest snart bukseløs Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 [quote name=Shira )' timestamp='1336775493' post='4759065] Jeg var innom Cubus i dag, der var det farget bukser i den størrelsen. Flott Da er det nok en som blir fornøyd i morgen - sjelden han har ytret noen ønsker om hva slags klær han ønsker seg. Sa da får han nok velge seg 2 bukser i morgen Takk for svar 0 Siter
Gjest snart bukseløs Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 [quote name=Shira )' timestamp='1336775493' post='4759065] Jeg var innom Cubus i dag, der var det farget bukser i den størrelsen. Flott Da er det nok en som blir fornøyd i morgen - sjelden han har ytret noen ønsker om hva slags klær han ønsker seg. Sa da får han nok velge seg 2 bukser i morgen Takk for svar 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Jeg så de på cubus i går, så dit ville jeg tatt en tur :-) 0 Siter
stromme Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Cubus har kjempefine bukser i alle farger til guttene. Min gutt digger disse. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Flott Da er det nok en som blir fornøyd i morgen - sjelden han har ytret noen ønsker om hva slags klær han ønsker seg. Sa da får han nok velge seg 2 bukser i morgen Takk for svar Kos dere på shopping! Har en straks 11 år gammel gutt selv, han trenger også nye bukser så vi må avgårde en dag vi også. 0 Siter
Gjest ikke bukseløs mer Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Takk for svar alle sammen. Vi fant fine fargede jeans til gutten på Cubus. Var visst vanskelig å velge farge, så det ble 3 stykker, gul, blå og grønn. Gutten var storfornøyd. Ettersom vi var på kjøpesenteret tittet vi også innom H&M, Lindex og Kapp Ahl i tillegg, men Cubus var eneste butikk med fargede jeans på dette senteret. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Takk for svar alle sammen. Vi fant fine fargede jeans til gutten på Cubus. Var visst vanskelig å velge farge, så det ble 3 stykker, gul, blå og grønn. Gutten var storfornøyd. Ettersom vi var på kjøpesenteret tittet vi også innom H&M, Lindex og Kapp Ahl i tillegg, men Cubus var eneste butikk med fargede jeans på dette senteret. Jeg handlet også bukser til guttungen i går. ) Ble rød og blå på han. Og en hvit hettegenser med bittelitt blått på. Og 10 par sokker, sokketrollet lever i beste velgående her, og han vokser jo så enormt i beina jo! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Takk for svar alle sammen. Vi fant fine fargede jeans til gutten på Cubus. Var visst vanskelig å velge farge, så det ble 3 stykker, gul, blå og grønn. Gutten var storfornøyd. Ettersom vi var på kjøpesenteret tittet vi også innom H&M, Lindex og Kapp Ahl i tillegg, men Cubus var eneste butikk med fargede jeans på dette senteret. Jeg handlet også bukser til guttungen i går. ) Ble rød og blå på han. Og en hvit hettegenser med bittelitt blått på. Og 10 par sokker, sokketrollet lever i beste velgående her, og han vokser jo så enormt i beina jo! 0 Siter
Gjest ikke bukseløs mer Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 [quote name=Shira )' timestamp='1336907657' post='4759645] Jeg handlet også bukser til guttungen i går. ) Ble rød og blå på han. Og en hvit hettegenser med bittelitt blått på. Og 10 par sokker, sokketrollet lever i beste velgående her, og han vokser jo så enormt i beina jo! Vi kjøpte også en del par sokker, sokketrollet lever her også. Ble positivt overrasket over prisen på buksene, kostet kun 149 pr stk. Går an å handle da 0 Siter
Gjest Monicaen Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Takk for svar alle sammen. Vi fant fine fargede jeans til gutten på Cubus. Var visst vanskelig å velge farge, så det ble 3 stykker, gul, blå og grønn. Gutten var storfornøyd. Ettersom vi var på kjøpesenteret tittet vi også innom H&M, Lindex og Kapp Ahl i tillegg, men Cubus var eneste butikk med fargede jeans på dette senteret. Hvilken størrelse går buksestørrelsene på Cubus opp til? 0 Siter
Gjest ikke bukseløs mer Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Hvilken størrelse går buksestørrelsene på Cubus opp til? Tror de gikk til 164 cm 0 Siter
meg__123! Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Har Carlings klær til så små - trodde det var for de som var eldre. Den butikken har jeg knapt vært innom tror jeg. Cubus er det iallefall i nærheten her, så da prøver vi den først i morgen Takk for svar Jeg vet faktisk ikke, kanskje det bare er til litt eldre folk ja...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.