Gå til innhold

Livet er godt!

Anbefalte innlegg

Gjest maiapril

Livet er godt for meg! Jeg har mat, klær, tak over hodet, ei seng å sove i, familie som er glade i meg, venner, bil, god nok økonomi til å unne meg litt ekstra innimellom, osv.

Jeg har ingen grunn til å klage når jeg tenker på alle dem som ikke har dette. Visst finnes det utfordringer i livet, men de kan jeg komme over. Noen ganger trenger jeg hjelp til det, andre ganger greier jeg det helt fint selv. :)

Vi har mye sykdom i familien, men vi har da et godt liv for det, for vi bor i Norge. Og familien har så mye kjærlighet og omsorg å gi hverandre at byrdene blir lettere å bære. Tenk så heldig jeg er som er født akkurat her!

Det er kanskje ikke rettferdig eller tilfeldig. Men jeg GLEDER meg uansett over det! Livet er godt for meg! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379380-livet-er-godt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...