Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Sprakk så til de grader i kveld, helt innpå med masse godteri :(

Føler meg deretter. Blir vel to kg opp det da, arrrg! Jeg som var så flink og alt, nå tyter magen ut igjen...blæh.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Spiste du 2 kg sukker?

Mye iallefall. Jeg går veldig lett opp noen kilo, klarte ikke motstå. Kan ikke ha godteri i hus jeg.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Mye iallefall. Jeg går veldig lett opp noen kilo, klarte ikke motstå. Kan ikke ha godteri i hus jeg.

Hvis du f.eks. spiste 100 gram seigmen, så er det vel ikke mulig å gå opp hele 2 kg?

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Hvis du f.eks. spiste 100 gram seigmen, så er det vel ikke mulig å gå opp hele 2 kg?

Vet bare at jeg gikk opp to kg sist helg, hadde gått de ned igjen men nå bærer det vel opp igjen. Føler meg elendig!

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Vet bare at jeg gikk opp to kg sist helg, hadde gått de ned igjen men nå bærer det vel opp igjen. Føler meg elendig!

To kg er ikke så mye. Vekten varierer hele tiden med en 2-3 kg vil jeg tippe.

Videre tror jeg ikke det er mulig å gå opp mer enn det man spiser. Altså du har jo ikke spist 2 kg sukker.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

To kg er ikke så mye. Vekten varierer hele tiden med en 2-3 kg vil jeg tippe.

Videre tror jeg ikke det er mulig å gå opp mer enn det man spiser. Altså du har jo ikke spist 2 kg sukker.

Så spiste jeg taco før det. Kjemper virkelig med vekten for tiden, vil bare ned men da var det ikke smart å hive innpå i kveld. Spolerte jo hele opplegget mitt, men på'an igjen i morgen.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Så spiste jeg taco før det. Kjemper virkelig med vekten for tiden, vil bare ned men da var det ikke smart å hive innpå i kveld. Spolerte jo hele opplegget mitt, men på'an igjen i morgen.

Det er endel av gamet, det. Sånn vil det være hele tiden. Det vil alltid gå "dårligere" i perioder. Men det er ikke så viktig, det som er viktig er jo livstilen i det daglige...

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det er endel av gamet, det. Sånn vil det være hele tiden. Det vil alltid gå "dårligere" i perioder. Men det er ikke så viktig, det som er viktig er jo livstilen i det daglige...

Ja det sies så...

Gjest trimmmmmmmmmmmmmmmmmm
Skrevet

Bare spis fornuftig nå da, og ta deg et par trimturer.

Å sprekke en kveld har ikke så mye å si.... så lenge det ikke blir hverdagskost.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Bare spis fornuftig nå da, og ta deg et par trimturer.

Å sprekke en kveld har ikke så mye å si.... så lenge det ikke blir hverdagskost.

Får tenke slik ja. Ta meg sammen igjen nå, er bare nederlag å sprekke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...