Gå til innhold

Småkryp i medbrakt ørkensand fra Egypt?

Anbefalte innlegg

Gjest Psyk av alt

Joda, men det er velkjent at svært mye overlever fryseren. Det er fakta. Her er en frosk som kan fryses, for eksempel:

http://discovermagazine.com/2005/feb/biology-of-cryogenics

Og det er et "stort" dyr.

I tillegg kan det være mye annen f*enskap i jord - sporer, bakterier, osv. som overhodet ikke påvirkes av frysing.

Med vennlig hilsen

Ja, jeg skjønner at du mener det er fakta. Her er vi uenige, uansett om du linker til info.

Du er en liten besserwisser du ;-) (blunketegn). Selv om jeg har satt pris på linker om fakta (som du er så glad i) om spøkelser som ikke finnes (som jeg er livredd for) som du har betrygget meg med.

Helt på siden: Leste forøvrig i siste utgave av Fri Tanke (medl. magasin for human-etisk forbund) en god artikkel om det paranormale forklart vitenskapelig. God lesning (spesielt for meg). Det er jeg fristet til å kalle fakta :-)

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

11

• Lillemus

3

• Mirabell

3

• EnolaGay

3

Mest aktive i denne tråden

Ja, jeg skjønner at du mener det er fakta. Her er vi uenige, uansett om du linker til info.

Du er en liten besserwisser du ;-) (blunketegn). Selv om jeg har satt pris på linker om fakta (som du er så glad i) om spøkelser som ikke finnes (som jeg er livredd for) som du har betrygget meg med.

Helt på siden: Leste forøvrig i siste utgave av Fri Tanke (medl. magasin for human-etisk forbund) en god artikkel om det paranormale forklart vitenskapelig. God lesning (spesielt for meg). Det er jeg fristet til å kalle fakta :-)

Hei,

At ikke alt dør i fryseren er fakta, og ikke bare noe jeg kaller fakta! :D Det er etterprøvbart - bare ta disse dyrene/innsektene/sporene, legg dem i fryseren, og så tin dem opp!

Jeg har ikke lest artikkelen du refererer til, men det er superinteressant hvordan hjernene våre kan lure oss til å tolke ting som drager og spøkelser, selv om de ikke eksisterer i virkeligheten.

Med vennlig hilsen

Gjest Psyk av alt

Hei,

At ikke alt dør i fryseren er fakta, og ikke bare noe jeg kaller fakta! :D Det er etterprøvbart - bare ta disse dyrene/innsektene/sporene, legg dem i fryseren, og så tin dem opp!

Jeg har ikke lest artikkelen du refererer til, men det er superinteressant hvordan hjernene våre kan lure oss til å tolke ting som drager og spøkelser, selv om de ikke eksisterer i virkeligheten.

Med vennlig hilsen

Jeg vet ihvertfall om et krypdyr (en type kakkerlakk?) som visstnok kan overleve atomkrig.

Ja, den artikkelen anbefaler jeg virkelig! Jeg slukte den rått. Burde leses av alle som tror på spøkelser, engler, gjenferd etc. Alt ble vitenskapelig forklart, med akkurat som du sier, hjernen tar feil, lurer oss.

Jeg vet ihvertfall om et krypdyr (en type kakkerlakk?) som visstnok kan overleve atomkrig.

Ja, den artikkelen anbefaler jeg virkelig! Jeg slukte den rått. Burde leses av alle som tror på spøkelser, engler, gjenferd etc. Alt ble vitenskapelig forklart, med akkurat som du sier, hjernen tar feil, lurer oss.

Hei,

Ja, kakerlakker kan overleve mye stråling, men faktisk ikke nedfrysing! (Derfor finnes de knapt i Norge.)

Kos deg med denne siden, hvor øynene dine blir "lurt":

http://www.michaelbach.de/ot/

Med vennlig hilsen

Gjest Psyk av alt

Hei,

Ja, kakerlakker kan overleve mye stråling, men faktisk ikke nedfrysing! (Derfor finnes de knapt i Norge.)

Kos deg med denne siden, hvor øynene dine blir "lurt":

http://www.michaelbach.de/ot/

Med vennlig hilsen

Shit!! Sinnsykt (!) kult :-) Siden er lagret under favoritter til bruk neste gang jeg er redd for å se ting som IKKE finnes.

Annonse

black wealch

Tusen takk til alle for deres engasjement!

Nå velger jeg å ha sanda i en ildfast form i stekeovnen på 200 grader i 30 min., så er jeg helt sikker.

Hva om du koker den i vann først, så fryser ned det hele til en isblokk. Etter en uke tar du ut isblokken og defroster den i microen. Deretter kan du tørke den i steikovnen til den er tørr.

Blir garantert steril! ;-)

Dagens morsomste tråd :-)

Gjest Psyk av alt

Hva om du koker den i vann først, så fryser ned det hele til en isblokk. Etter en uke tar du ut isblokken og defroster den i microen. Deretter kan du tørke den i steikovnen til den er tørr.

Dette MÅ jo virke!!! :-))

Gjest Walk like an Egyptian

LOL

Tror jeg tar alt i en vaskepose på 90 grader i vaskemaskina også, så kjører jeg 2 timer i tørketrommel etterpå.

Da er nok både insekter og sand borte. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...