Gå til innhold

Barberer dere overleppa?

Anbefalte innlegg

Gjest Barberer dere overleppa?
Skrevet

Er det bare meg som er jente som barberer overleppa? Får sånne mørke små dunhår som er skjemmende.

Gjest barteguri
Skrevet

Jeg får også mørke hår der som er synlige, men jeg sliper dem ned eller vokser dem. Vil ikke barbere overleppa.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Det slipper jeg, men jeg sitter med pinsett når jeg ser på tv og napper hår fra haken.

Har du tenkt på å bleke hårene i stedet?

Gjest adolfine35
Skrevet

Jeg får lyse dynhår, barberer de fordi de vises på nært hold.

På haka har jeg fått 2-3 svarte hår som jeg passer på å nappe straks de dukker opp.

Skrevet

Nei, jeg har bare lyse dun og de får bare være. En sjelden gang dukker det opp ett enkelt mørkt hår og da napper jeg det bort med pinsett.

Gjest Barberer dere overleppa
Skrevet

Jeg får også mørke hår der som er synlige, men jeg sliper dem ned eller vokser dem. Vil ikke barbere overleppa.

Hm ja jeg har prøvd voksing også, men det funka dårlig, så måtte gå over med høvelen etterpå

Skrevet

Det slipper jeg, men jeg sitter med pinsett når jeg ser på tv og napper hår fra haken.

Har du tenkt på å bleke hårene i stedet?

Nei, finnes det blekemidler for overleppa?

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Nei, finnes det blekemidler for overleppa?

Ja, jeg er relativt sikker på det...

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg har alltid hørt at barbering i ansiktet er fy-fy for kvinner, så det gjør jeg ikke. Du får vel stive skjeggstuber på den måten?

Gjest Barberer dere overleppa?
Skrevet

Jeg har alltid hørt at barbering i ansiktet er fy-fy for kvinner, så det gjør jeg ikke. Du får vel stive skjeggstuber på den måten?

Har hørt at det er en myte?

Gjest Sol-65
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Ikke noe problem...enkelt og greitt.

Gjest Berlinerpoppel
Skrevet

Hvordan "sliper du dem ned"?

Gjest Hulderen
Skrevet

Har hørt at det er en myte?

Hva er din erfaring? Siden du barberer overleppa. Vet du vel om du får stive skjeggstubber?

Skrevet

Hva er din erfaring? Siden du barberer overleppa. Vet du vel om du får stive skjeggstubber?

Har ikke holdt på så lenge, men de har ikke vært stive nei

Skrevet

Nei, men kanskje jeg burde? Jeg er blond, men har litt dun på overleppa jeg også. Fikk ei invandrer jente til å ta det med sånn sytrådtriks en gang, jeg syntes det var snasent, men det var ingen andre enn jeg som så at jeg hadde gjort det, selv etter at jeg pekte og forklarte..;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...