Gå til innhold

Gjelder ikke vanlig høflighet ovenfor overvekt?

Anbefalte innlegg

Gjest Oksen Ferdinand

Vet du, jeg trodde virkelig ikke at det fantes folk som slengte med leppa til andre som har litt mer kilo på seg. Jeg skjønner ikke med min beste evne å forstå at mennesker kan være så vanvittig vonde og dumme.

Jeg vet at de som er tynne får høre det, men det syns jeg heller ikke noe om.

Hvem svarte du til? Vi er i samme bås begge to,men jeg tar meg ikke nær av det lenger.Jeg spiser hva jeg vil og er så lat jeg vil.Ingen skal fortelle meg hva jeg skal spise eller hvor lat jeg har lov til å være.

Du må forsøke å bli litt mer glad i deg selv.Selvsikre mennesker lar seg ikke vippe av pinnen.

Fortsetter under...

trollemor;o)

Hvem svarte du til? Vi er i samme bås begge to,men jeg tar meg ikke nær av det lenger.Jeg spiser hva jeg vil og er så lat jeg vil.Ingen skal fortelle meg hva jeg skal spise eller hvor lat jeg har lov til å være.

Du må forsøke å bli litt mer glad i deg selv.Selvsikre mennesker lar seg ikke vippe av pinnen.

hm, jeg er ikke overvektig....

Vet du, jeg trodde virkelig ikke at det fantes folk som slengte med leppa til andre som har litt mer kilo på seg. Jeg skjønner ikke med min beste evne å forstå at mennesker kan være så vanvittig vonde og dumme.

Jeg vet at de som er tynne får høre det, men det syns jeg heller ikke noe om.

hæ? seriøst? overvektige får høre det HELE tiden. er en myte at bare tynne får kommentarer.stemmer overhodet ikke med virkeligheten...

Gjest Hulderen

hæ? seriøst? overvektige får høre det HELE tiden. er en myte at bare tynne får kommentarer.stemmer overhodet ikke med virkeligheten...

Nåvel, helt utenfor virkeligheten er det vel ikke. Som normalvektig har jeg aldri overhørt at overvektige har fått kommentarer. Men kommentarer til tynne hører jeg ofte. Det virker om om folk kan si hva som helst til tynne uten å tenke seg om.

Annonse

Nåvel, helt utenfor virkeligheten er det vel ikke. Som normalvektig har jeg aldri overhørt at overvektige har fått kommentarer. Men kommentarer til tynne hører jeg ofte. Det virker om om folk kan si hva som helst til tynne uten å tenke seg om.

''Det virker om om folk kan si hva som helst til tynne uten å tenke seg om.''

Det tror jeg også, men til forskjell fra kommentarer om fedme så tror jeg folk antar at de tynne ikke tar seg nær av det - noe som selvfølgelig er naivt å tro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...