Gå til innhold

Vedr. Vinnis utroskap begått i grisefylla.

Anbefalte innlegg

http://www.kjendis.no/2012/05/15/kjendis/oyvind_sauvik/vinni/tone_oraini_selfors/21598139/

Etter å ha lest dette, var det første som slo meg at han burde ha holdt kjeft, levd med den dårlige samvittigheten selv, tatt lærdom og tatt seg godt av kona og sønnen sin. Dette mener jeg dersom dette dreier seg om 1-ett enkeltstående tilfelle av utroskap begått i grisefylla.

Noen synspunkter? Bør og skal man alltid fortelle alt?

NB! Jeg forsvarer IKKE utroskap!

Fortsetter under...

For vanlige folk er det sikkert mulig. For ham er det nok at en vet om det (den han var utro med) så kommer det frem etterhvert. Bedre å tilstå med det samme.

Jeg tror helt sikkert at kona hans ville tenkt på saken hvis det var den ene episoden. Folk jobber hardt når de har unger sammen. Men å leve med en artist...og som tydelig har lett for å drikke alkohol...over tid. Nei. Det var vel bare dråpen tenker jeg.

For vanlige folk er det sikkert mulig. For ham er det nok at en vet om det (den han var utro med) så kommer det frem etterhvert. Bedre å tilstå med det samme.

Jeg tror helt sikkert at kona hans ville tenkt på saken hvis det var den ene episoden. Folk jobber hardt når de har unger sammen. Men å leve med en artist...og som tydelig har lett for å drikke alkohol...over tid. Nei. Det var vel bare dråpen tenker jeg.

Ja, du har nok rett. Hun ville sikkert fått høre det via andre senere allikevel.

Jeg skjønner ikke vitsen med å kline dette utover i media, det er da en sak mellom ham og eksen.

Ja, men tidligere har det stått om bruddet at han ruset seg, drakk for mye, lot henne ligge alene i senga hjemme osv.

Nå kommer han med dette. Han ville kanskje bare komme med hele sannheten. Han har kanskje litt oppmerksomhetsbehov for tida ogås.

Det synes jeg er opp til den enkeltes samvittighet. Det man ikke vet har man ikke vondt av, sies det... Jeg veit ikke jeg, vanskelig tema - jeg har (heldigvis) ikke personlig erfaring med det (så vidt jeg vet), men jeg tror virkelig ikke at jeg hadde likt at min mann var utro og ikke fortalte det til meg.

Annonse

Det synes jeg er opp til den enkeltes samvittighet. Det man ikke vet har man ikke vondt av, sies det... Jeg veit ikke jeg, vanskelig tema - jeg har (heldigvis) ikke personlig erfaring med det (så vidt jeg vet), men jeg tror virkelig ikke at jeg hadde likt at min mann var utro og ikke fortalte det til meg.

Vanskelig tema ja.

Det hjalp ikke Arnold Schwarzenegger så mye å holde det skjult i alle fall.

Vanskelig tema ja.

Det hjalp ikke Arnold Schwarzenegger så mye å holde det skjult i alle fall.

Nei fy f.. den ultimate ydmykelse. Jeg er ellers ikke så altfor stivbeint på denslags uhell. Etter å ha levd noen år. Men der tror jeg faktisk at jeg hadde hylt ham ihjel.

Gjest Kayia

''For vanlige folk er det sikkert mulig. For ham er det nok at en vet om det (den han var utro med) så kommer det frem etterhvert. Bedre å tilstå med det samme'' Enig. Man trenger vel egentlig bare si Beckham... ;-) ''å leve med en artist...og som tydelig har lett for å drikke alkohol...over tid. Nei.'' Godt poeng. Hun kan nok fort ha fått prøvd seg et par ganger før Vinni kom med denne tilståelsen ja.

''For vanlige folk er det sikkert mulig. For ham er det nok at en vet om det (den han var utro med) så kommer det frem etterhvert. Bedre å tilstå med det samme'' Enig. Man trenger vel egentlig bare si Beckham... ;-) ''å leve med en artist...og som tydelig har lett for å drikke alkohol...over tid. Nei.'' Godt poeng. Hun kan nok fort ha fått prøvd seg et par ganger før Vinni kom med denne tilståelsen ja.

''Enig. Man trenger vel egentlig bare si Beckham... ;-)''

Tror vi slenger på en Tiger Woods også. :)

Annonse

Jeg tror at sjansene for å kunne finne tilbake til hverandre øker dersom vedkommende som har vært utro er ærlig. Utroskap kommer som regel alltid frem, om det er etter en uke eller 10 år, det kommer "alltid" frem. Hadde jeg vært den som ble bedratt hadde jeg ønsket å vite, for meg personlig ville sviket blitt (om mulig) større dersom jeg visste dette hadde hendt for 10 år siden, grisefylla eller ikke -det spiller ingen rolle.

Jeg tror at sjansene for å kunne finne tilbake til hverandre øker dersom vedkommende som har vært utro er ærlig. Utroskap kommer som regel alltid frem, om det er etter en uke eller 10 år, det kommer "alltid" frem. Hadde jeg vært den som ble bedratt hadde jeg ønsket å vite, for meg personlig ville sviket blitt (om mulig) større dersom jeg visste dette hadde hendt for 10 år siden, grisefylla eller ikke -det spiller ingen rolle.

''Jeg tror at sjansene for å kunne finne tilbake til hverandre øker dersom vedkommende som har vært utro er ærlig.''

Enig, men har man det egentlig bra sammen når den ene er utro? Jeg forstår ikke det der.

Gjest ærlighet varer ikke alltid lengst

På en måte enig....

Det man ikke vet, er det ikke alltid man har godt av å vite heller.

Jeg vet at om jeg visste noe sånt om mannen min, så hadde forholdet vårt aldri blitt det samme. Tillitten ville blitt svekket....

og jeg ville følt at det vi hadde som var så spesielt var borte.

Selv om jeg tilga han der og da, ville det for alltid være noe som var forandret, og etterhvert kan det hende at forholdet bare skrantet mer og mer...

Om jeg da ikke ble så sjalu at jeg dumpet han med en gang.

Om noe skjer en eneste gang og man angrer bittert, og lærte seg en skikkelig lekse og vet man ALDRI ville gjort det igjen, bestemte seg for å leve et bedre liv osv og gjøre alt for sin familie....

Det er ikke alt man trenger å vite,

og selv om man skal være ærlig i et forhold, så må man vite

at er man ærlig, kan man risikere at tilliten forsvinner....

På en måte enig....

Det man ikke vet, er det ikke alltid man har godt av å vite heller.

Jeg vet at om jeg visste noe sånt om mannen min, så hadde forholdet vårt aldri blitt det samme. Tillitten ville blitt svekket....

og jeg ville følt at det vi hadde som var så spesielt var borte.

Selv om jeg tilga han der og da, ville det for alltid være noe som var forandret, og etterhvert kan det hende at forholdet bare skrantet mer og mer...

Om jeg da ikke ble så sjalu at jeg dumpet han med en gang.

Om noe skjer en eneste gang og man angrer bittert, og lærte seg en skikkelig lekse og vet man ALDRI ville gjort det igjen, bestemte seg for å leve et bedre liv osv og gjøre alt for sin familie....

Det er ikke alt man trenger å vite,

og selv om man skal være ærlig i et forhold, så må man vite

at er man ærlig, kan man risikere at tilliten forsvinner....

Etter hvert som man blir eldre, lærer man at ærlighet ikke nødvendigvis varer lengst ja. Jeg har erfart det flere ganger, selv om jeg så klart mener det er en god grunnregel å ha i bunnen.

Det å være ærlig betyr at man ikke skal lyve, men man behøver ikke alltid fortelle absolutt alt. Jeg snakker generelt her altså. Jeg har aldri vært utro eller vært utsatt for det selv (som jeg vet om)...

Jeg tenker at det hadde kommet frem uansett. Jeg syns man skal fortelle det om man har vært utro. Syns den andre parten selv skal få velge om man vil fortsette livet med en som ikke klarer å holde seg til èn.

Her hadde det nok kommet fram uansett ja, så var nok best at han fortalte det, sånn sett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...