Gå til innhold

delprotese


Gjest sør-helgeland

Anbefalte innlegg

Gjest sør-helgeland

Upassende delprotese,fikk den for 2år siden dårlig arbeide.Må derfor ha ny .Var hos off.tannlegetjenete i Mosjøen(har bl.a studenter fra unn til praksis.De foreslo delprotese og med 5 nye kroner og med "klikksystem"pris 49000-ref. fra Nav slitte tenner redusering med ca kr 10000 Var behjelpelig til us av implantat pris120000, syntes dette var dyrt,men vedkommende som vurderte dette,. foreslo delprotese med klemmer som idag en meget god billigere løsning, brukte utenlandske "tenner" derfor så billig,vedkommende sa videre kanskje jeg måtte skifte festetennene om 5-10 år,hans pris ca 12000,tilstrekkelig uten nye kroner forsto jeg"Forvirringen er hvilken løsning skal jeg gå for? Kostnadene ang delprotesene betyr ikke noe, men den beste løsningen? Er.69år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...