fresja Skrevet 16. mai 2012 Skrevet 16. mai 2012 Hva betyr thermonologi? Jeg har forsøkt å google, og jeg har sett i fremmedordboka, uten hell. Jeg vet at thermo/termo betyr varme. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. mai 2012 Skrevet 16. mai 2012 Det skal ikke være terminologi, da? Hvis ikke, hva er sammenhengen? 0 Siter
fresja Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Skrevet 16. mai 2012 Det skal ikke være terminologi, da? Hvis ikke, hva er sammenhengen? Det er en som har tatt fagbrev i dette, og ingen vet hva det er. Kanskje han sier det selv en gang! Jeg tror ikke det er terminologi, for han er vel ikke så god i norsk. Han jobber i byggebransjen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mai 2012 Skrevet 16. mai 2012 Det er en som har tatt fagbrev i dette, og ingen vet hva det er. Kanskje han sier det selv en gang! Jeg tror ikke det er terminologi, for han er vel ikke så god i norsk. Han jobber i byggebransjen. Kanskje det har noe med å holde hus varme med minst mulig energi å gjøre? 0 Siter
fresja Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Skrevet 16. mai 2012 Kanskje det har noe med å holde hus varme med minst mulig energi å gjøre? Ja, jeg tror du er inne på noe der. Jeg ser på internetsiden til det firmaet han jobber i, at de har noen varmeeksperter. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. mai 2012 Skrevet 17. mai 2012 Det er en som har tatt fagbrev i dette, og ingen vet hva det er. Kanskje han sier det selv en gang! Jeg tror ikke det er terminologi, for han er vel ikke så god i norsk. Han jobber i byggebransjen. Kanskje thermology? http://www.thermology.com/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.