GoodTimes Skrevet 16. mai 2012 Skrevet 16. mai 2012 Fins det noen lidelse/sykdom som kjennes ut som om man har piggtråd og nåler i armer og bein og magen og til og med ytterst på tungespissen? Og som blir verre ved værskifte? Og når det er pollen i lufta eller man har vært redd for lenge? Ja? 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mai 2012 Skrevet 16. mai 2012 Det første du skriver høres ut som nervesmerter og det blir for noen verre ved værforandringer og stress. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Skrevet 17. mai 2012 Full av f..., bare. Jeg kan kalle det fibromyalgi hvis jeg vil. God 17. mai, Dorthe (fra først Selje, så LucySky, men du har alltid vært Dorthe!) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mai 2012 Skrevet 17. mai 2012 Full av f..., bare. Jeg kan kalle det fibromyalgi hvis jeg vil. God 17. mai, Dorthe (fra først Selje, så LucySky, men du har alltid vært Dorthe!) God 17.mai til deg også Hehe, jeg har vært Dolores også jeg da, helt til dolores rappet det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.