Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det noen lidelse/sykdom som kjennes ut som om man har piggtråd og nåler i armer og bein og magen og til og med ytterst på tungespissen? Og som blir verre ved værskifte? Og når det er pollen i lufta eller man har vært redd for lenge?

Ja?

Skrevet

Det første du skriver høres ut som nervesmerter og det blir for noen verre ved værforandringer og stress.

Skrevet

Full av f..., bare. Jeg kan kalle det fibromyalgi hvis jeg vil. God 17. mai, Dorthe (fra først Selje, så LucySky, men du har alltid vært Dorthe!)

Skrevet

Full av f..., bare. Jeg kan kalle det fibromyalgi hvis jeg vil. God 17. mai, Dorthe (fra først Selje, så LucySky, men du har alltid vært Dorthe!)

God 17.mai til deg også :)

Hehe, jeg har vært Dolores også jeg da, helt til dolores rappet det ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...