Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

14

• Nord og ned

1

• slabbedask

1

• Filaso

1

Mest aktive i denne tråden

Han har fått høre dette i over 10 år, men er like høyt oppe på hesten sin.

Jepp!

Man vet jo at når du/dere må nedverdige dere ved den type personangrep dere holder på med, så har dere åpenbart ikke noe seriøst å komme med.

Ikke at det overrasker, men... :-)

Gjest seventynine

Jepp!

Man vet jo at når du/dere må nedverdige dere ved den type personangrep dere holder på med, så har dere åpenbart ikke noe seriøst å komme med.

Ikke at det overrasker, men... :-)

Det handler ikke om personangrep. Det handler om at du alltid tror du har rett. Slik arroganse følges ofte opp av at den med nesen i sky får høre et og annet om sin oppførsel.

Det handler ikke om personangrep. Det handler om at du alltid tror du har rett. Slik arroganse følges ofte opp av at den med nesen i sky får høre et og annet om sin oppførsel.

''Det handler om at du alltid tror du har rett. ''

Og du tror du alltid tar feil? ;-)

Som sagt, siden du/dere er redusert til personangrep, så kan man vel trygt anta at dere tar feil, og ikke har argumenter?

Gjest zelda5

Akkurat sånn er det:-) Tilslutt gir folk opp å diskutere me d fyren, noe som resulterer i at han tror han har rett....

Gjest seventynine

''Det handler om at du alltid tror du har rett. ''

Og du tror du alltid tar feil? ;-)

Som sagt, siden du/dere er redusert til personangrep, så kan man vel trygt anta at dere tar feil, og ikke har argumenter?

Jeg vet absolutt ikke alt. Jo mer man lærer, jo mer ydmyd blir man for alt man ikke kan og vet.

Jeg kan godt innrømme feil, eller gi andre kreditt for at de fikk meg til å se ting fra en annen side.

''"Bare idioter endrer aldri mening."''

Annonse

Jeg vet absolutt ikke alt. Jo mer man lærer, jo mer ydmyd blir man for alt man ikke kan og vet.

Jeg kan godt innrømme feil, eller gi andre kreditt for at de fikk meg til å se ting fra en annen side.

''"Bare idioter endrer aldri mening."''

At man holder fast ved ytringsfrihet, religionsfrihet og Menneskerettighetskonvensjonen (som i hovedsak er det jeg forfekter) betyr det motsatte av at man er idiot.

Det betyr at man har lært av historien.

Gjest seventynine

At man holder fast ved ytringsfrihet, religionsfrihet og Menneskerettighetskonvensjonen (som i hovedsak er det jeg forfekter) betyr det motsatte av at man er idiot.

Det betyr at man har lært av historien.

Jeg snakker generelt, ikke spesielt for denne tråden. Men det er like fånyttes som for 10 år siden.

Gjest Nord og ned.

Generelt (de siste 10 årene) så har jeg forfektet menneskerettighetene, ytringsfrihet og religionsfrihet.

Er det noen av de du er motstander av?

''Generelt (de siste 10 årene) så har jeg forfektet menneskerettighetene, ytringsfrihet og religionsfrihet''

Generelt (de siste 10 årene) har du generert utolige mengder uhygge, kverulering, evige gjentakelser, og hivd bort livet ditt på ingenting.

Gjest seventynine

Generelt (de siste 10 årene) så har jeg forfektet menneskerettighetene, ytringsfrihet og religionsfrihet.

Du stiller aldri spørsmål for å få vite, eller korrigerer deg selv etter innspill fra andre. For du vet allerede alt, og det er din misjon å belære. Sånt orker folk sjelden i lengden.

Ikke kom her med menneskerettighetene, det er faktisk ikke det dette handler om. God kveld.

Gjest seventynine

Ydmykhet var ordet jeg lette etter. Uansett hvor rett du måtte ha, du korrigerer gjerne folk med et satirisk "javel, så du mener at.."

Hovering, besserwisser, du bryr deg ikke om å være ydmyk, for du har jo rett.

Merkelig at du kan være så empatisk og i forsvar for de fattige og undertrykte i verden. Mens en som i dine øyne ikke er mer enn en idiot skal behandles nedlatende.

Annonse

Du stiller aldri spørsmål for å få vite, eller korrigerer deg selv etter innspill fra andre. For du vet allerede alt, og det er din misjon å belære. Sånt orker folk sjelden i lengden.

Ikke kom her med menneskerettighetene, det er faktisk ikke det dette handler om. God kveld.

Heldigvis er det ingen som tvinger deg til å svare på trådene mine. Det er helt frivillig for alle.

God kveld til deg, også!

Ydmykhet var ordet jeg lette etter. Uansett hvor rett du måtte ha, du korrigerer gjerne folk med et satirisk "javel, så du mener at.."

Hovering, besserwisser, du bryr deg ikke om å være ydmyk, for du har jo rett.

Merkelig at du kan være så empatisk og i forsvar for de fattige og undertrykte i verden. Mens en som i dine øyne ikke er mer enn en idiot skal behandles nedlatende.

Er du ydmyk i innleggene dine?

Eller er det bare en lang tirade med endeløse varianter om at jeg ikke er slik som du vil jeg skal være?

''Du stiller aldri spørsmål for å få vite, eller korrigerer deg selv etter innspill fra andre. ''

Det er ikke helt riktig. Jeg husker én gang, i en (lang) diskusjon om hvor mange timer et årsverk er, hvor han innrømmet å ha tatt (i hvertfall halvveis) feil (men ikke før etter masse kverulering). Men altså bare denne ene gangen.

Gjest seventynine

''Du stiller aldri spørsmål for å få vite, eller korrigerer deg selv etter innspill fra andre. ''

Det er ikke helt riktig. Jeg husker én gang, i en (lang) diskusjon om hvor mange timer et årsverk er, hvor han innrømmet å ha tatt (i hvertfall halvveis) feil (men ikke før etter masse kverulering). Men altså bare denne ene gangen.

Ok, jeg tar korrigering på den. :-)

Gjest seventynine

Er du ydmyk i innleggene dine?

Eller er det bare en lang tirade med endeløse varianter om at jeg ikke er slik som du vil jeg skal være?

Det er svært mange av Dols brukere som har reagert på dine innlegg over de siste 10-12 åra, og dette er min oppsummering på hvorfor. Så jeg er slett ikke alene. Men bare kjør på du. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...