Gå til innhold

Middag å kaffeselskap 17 mai

Anbefalte innlegg

Onsdag1365380628

I min manns familie er det et par som ofte ber halve slekta hjem til seg på kaffe eller middag 17 mai og andre høytidsdager. Jeg synes det er koselig med invitasjon, men har ikke alltid lyst og mener vi kan takke nei innimellom.

17 mai er en dag jeg gjerne vil gjøre andre ting, og kaker og mat blir det gjerne nok av. Jeg spiser gjerne ute en slik dag, eller bare tar en pølse med brød.

Min mann synes jeg er sær og liker ikke å melde avbud. Greit nok, det er hans familie og han føler vel at han må stille opp. Jeg har sagt at han gjerne må dra. Jeg vil ha dagen ute sammen med andre venner og bekjente.

Hva synes dere? Gjør man ikke som man føler for?

Jeg synes selv det er litt tull med slike familieselskap en dag hvor så mye annet skjer. Spesielt når man sees så ofte ellers.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379536-middag-%C3%A5-kaffeselskap-17-mai/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Litt enig med deg - 17. mai er en vennedag mer enn en familiedag, men en er sammen med kjernefamilien da, selvfølgelig.

Har aldri tilbrakt kvelden på 17. mai med mine foreldre etter at jeg ble voksen. Nå som vi har skolebarn blir gjerne mine

Nå en ørliten pust i bakken før neste post på programmet. Ha en forrtsatt fin 17. mai!

Gjest prust

Vi har pleid å være sammen med mine foreldre og svigermor (hvis hun er på besøk da) på 17. mai. Tror vi var hos noen venner en gang da ungene var bittesmå, men det var vel bare en gang. Jeg har ikke orket å invitere noen om kvelden - alle er så slitne.

Men min søster og familien er alltid hos noen venner etter borgertoget. Det høres jo hyggelig ut det og.

Så jeg forstår dere begge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...