Gå til innhold

Vil kidnappe nordmenn

Anbefalte innlegg

''Den britiske jihadisten Anjem Choudary oppfordrer muslimer til å kidnappe nordmenn i utlandet for å få mulla Krekar ut av fengsel.

Choudary sier til NRK at det er alle gode muslimers plikt å sørge for at mulla Krekar kommer seg ut av fengsel, og at man må være villig til å ta alle nødvendige midler i bruk for å få til dette.''

http://www.siste.no/Innenriks/article6064858.ece

Man får håpe det ikke finnes for mange gode muslimer da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379555-vil-kidnappe-nordmenn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi tør ikke si eller mene så mye om muslimer og islam.

Det blir sånt rabalder av det her inne.

Men jeg tør si at Norge er et bedre og teyggere sted uten denne Krekar.

''Men jeg tør si at Norge er et bedre og teyggere sted uten denne Krekar.''

Norge er nok tryggere med Krekar i husarrest eller fengsel, enn løpende rundt løs et sted i Midt-Østen.

Gjest microwave

''Men jeg tør si at Norge er et bedre og teyggere sted uten denne Krekar.''

Norge er nok tryggere med Krekar i husarrest eller fengsel, enn løpende rundt løs et sted i Midt-Østen.

Jeg var enig i det du sier, - inntil jeg leser at nordmenn bør kidnappes for å få Krekar ut av fengsel.

Derfor ønsker jeg heller at han IKKE befinner seg i Norge mer.

Hva han måtte finne på, eller hva andre måtte finne på å gjøre mot ham, i et annet land, er med tiden blitt meg ganske så likegyldig.

Annonse

Jeg var enig i det du sier, - inntil jeg leser at nordmenn bør kidnappes for å få Krekar ut av fengsel.

Derfor ønsker jeg heller at han IKKE befinner seg i Norge mer.

Hva han måtte finne på, eller hva andre måtte finne på å gjøre mot ham, i et annet land, er med tiden blitt meg ganske så likegyldig.

Nuvel, i den grad han er farlig for Norge, så er det fremdeles bedre å ha ham under kontroll enn løs.

Den andre personen (han i Storbritannia) har jo kommet med en oppfordring til vold, og kan forhåpentligvis se frem til mange års fengsel i Storbritannia.

Gjest microwave

Nuvel, i den grad han er farlig for Norge, så er det fremdeles bedre å ha ham under kontroll enn løs.

Den andre personen (han i Storbritannia) har jo kommet med en oppfordring til vold, og kan forhåpentligvis se frem til mange års fengsel i Storbritannia.

Javel. Du har som vanlig helt rett. Vi skattebetaler får bare fortsette å betale på alt Krekar måtte ha av utgifter.

Og han i England som du omtaler, får fortsette med sitt.

Slik han har gjort i åresvis der borte.

Rekruttere folk, send dem på koranen- skole i Islam land, og så komme tilbake til landet som tok imort dem - for så å utløse noen bomber på busser og undergrunn.

Ja, for han sa på nyhetene at i Koranen finnes det "åpninger" for slike aksjoner - når muslimer ikke får viljen sin.

Javel. Du har som vanlig helt rett. Vi skattebetaler får bare fortsette å betale på alt Krekar måtte ha av utgifter.

Rekruttere folk, send dem på koranen- skole i Islam land, og så komme tilbake til landet som tok imort dem - for så å utløse noen bomber på busser og undergrunn.

Ja, for han sa på nyhetene at i Koranen finnes det "åpninger" for slike aksjoner - når muslimer ikke får viljen sin.

''Javel. Du har som vanlig helt rett. Vi skattebetaler får bare fortsette å betale på alt Krekar måtte ha av utgifter.''

Inntil han havnet i fengsel, så levde han på konen.

''Og han i England som du omtaler, får fortsette med sitt. Slik han har gjort i åresvis der borte. Rekruttere folk, send dem på koranen- skole i Islam land, og så komme tilbake til landet som tok imort dem - for så å utløse noen bomber på busser og undergrunn.''

Den eneste som tilsynelatende mener han skal fortsette er deg?

De fleste terrorangrepene i Storbritannia de siste 30 årene (med STOR margin) har vært fra kristne grupper, for øvrig. (IRA, Loyalists, osv.)

''Ja, for han sa på nyhetene at i Koranen finnes det "åpninger" for slike aksjoner - når muslimer ikke får viljen sin.''

Vel, de samme "åpningene" finnes åpenbart i Bibelen også, for den gruppen mennesker.

Med vennlig hilsen

Gjest microwave

''Javel. Du har som vanlig helt rett. Vi skattebetaler får bare fortsette å betale på alt Krekar måtte ha av utgifter.''

Inntil han havnet i fengsel, så levde han på konen.

''Og han i England som du omtaler, får fortsette med sitt. Slik han har gjort i åresvis der borte. Rekruttere folk, send dem på koranen- skole i Islam land, og så komme tilbake til landet som tok imort dem - for så å utløse noen bomber på busser og undergrunn.''

Den eneste som tilsynelatende mener han skal fortsette er deg?

De fleste terrorangrepene i Storbritannia de siste 30 årene (med STOR margin) har vært fra kristne grupper, for øvrig. (IRA, Loyalists, osv.)

''Ja, for han sa på nyhetene at i Koranen finnes det "åpninger" for slike aksjoner - når muslimer ikke får viljen sin.''

Vel, de samme "åpningene" finnes åpenbart i Bibelen også, for den gruppen mennesker.

Med vennlig hilsen

Javel, så Krekar har ikke kostet den norske stat en krone ?

Denne personen i England har vært under oppsikt i åresvis, så ikke kom å si at dette er noe jeg ønsker er du snill.

Det blir så dumt sør.

Folk kan dyrke Muhammed, og være muslimer og undertrykke kvinner, kappe hodet av hverandre og faste dagen lang så mye de vil for meg, men kan de ikke gjøre det i de landene de kommer fra, og som praktiserer slik.

Hvorfor sende folk på terrorskole i Pakistan, for så å returnere til England for å begå terror.

Har de et budskap ? Hva ønsker de ?

Javel, så Krekar har ikke kostet den norske stat en krone ?

Denne personen i England har vært under oppsikt i åresvis, så ikke kom å si at dette er noe jeg ønsker er du snill.

Det blir så dumt sør.

Folk kan dyrke Muhammed, og være muslimer og undertrykke kvinner, kappe hodet av hverandre og faste dagen lang så mye de vil for meg, men kan de ikke gjøre det i de landene de kommer fra, og som praktiserer slik.

Hvorfor sende folk på terrorskole i Pakistan, for så å returnere til England for å begå terror.

Har de et budskap ? Hva ønsker de ?

''Javel, så Krekar har ikke kostet den norske stat en krone ?''

Jo, Krekar koster åpenbart den norske state mange penger, fordi vi tar del i vår del av terrorbekjempelse og å opprettholde Menneskerettigheter i verden. Det er en del av hva det koster å være en rettsstat, men alternativet er mye verre.

''Denne personen i England har vært under oppsikt i åresvis, så ikke kom å si at dette er noe jeg ønsker er du snill. Det blir så dumt sør.''

Les hva jeg skriver. Bryter han loven så skal han fengsles. Hvis britiske myndigheter ikke gjør det, så må du ta det opp med dem.

''Folk kan dyrke Muhammed, og være muslimer og undertrykke kvinner, kappe hodet av hverandre og faste dagen lang så mye de vil for meg, men kan de ikke gjøre det i de landene de kommer fra, og som praktiserer slik.''

Nei, brudd på MR bør ikke foregå noe sted.

Og "landene de kommer fra" er ofte Storbritannia.

''Hvorfor sende folk på terrorskole i Pakistan, for så å returnere til England for å begå terror. Har de et budskap ? Hva ønsker de ?''

Hva de ønsker er vel det samme som andre høyreekstreme terrorister - å pervertere demokratiet, bli kvitt det multikulturelle, "sosialistiske", likestilling for kvinner, likestilling for homofile, osv osv.

Med vennlig hilsen

Gjest minnah

Et visdomsord som lyder noe slikt som dette: Ha dine venner nære og dine fiender ennå nærmere.

Jeg synes også det er "greiest" å tross alt vite hvor han er. Så får vi, som hovedinnlegger skriver, håpe at oppfordringene ikke følges.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...