Gå til innhold

Dansker jages fra sine hjem i sitt eget land

Anbefalte innlegg

Gjest groruddalen

''Det stadige gnålet om at dette store området er omtrent som en av de verste forstadene i Paris''

Vel, det har jeg ikke sett noen gjøre, da det er et stykke og noen år dit ennå.

Men, greit og få oppklart at du ikke benekter skrekkhistoriene fra Groruddalen, men bare slår fast at endel gater/borettslag og områder er både bedre og verre enn andre.

Vi kan jo ta inn en del områder i Malmø f.eks.

Der er det gjerne kommet litt lenger enn i Groruddalen da.

Politiet har ropt varsko i lengre tid der, som de har gjort her hjemme en stund.

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

12

• laban

6

• ekte nick

2

• ....AV

1

Mest aktive i denne tråden

''Det stadige gnålet om at dette store området er omtrent som en av de verste forstadene i Paris''

Vel, det har jeg ikke sett noen gjøre, da det er et stykke og noen år dit ennå.

Men, greit og få oppklart at du ikke benekter skrekkhistoriene fra Groruddalen, men bare slår fast at endel gater/borettslag og områder er både bedre og verre enn andre.

''Men, greit og få oppklart at du ikke benekter skrekkhistoriene fra Groruddalen, men bare slår fast at endel gater/borettslag og områder er både bedre og verre enn andre.''

Det er helt og holdent din frie tolkning. Jeg har ikke noe ønske om å starte noen debatt om problemer i Groruddalen eller på Ullern i denne tråden.

Min agenda er å forhindre at man kommer trekkende med Groruddalen hver gang det skjer noe fælt et sted som ikke har særlig store likheter med byen min.

Politiet har ropt varsko i lengre tid der, som de har gjort her hjemme en stund.

Problemene i Malmö og et par andre steder er hovedsakelig relatert til fattigdom/arbeidsløshet, og ikke at de som bor der har mørk hud.

Jeg vet mye mer enn du tror. Men i denne debatten er det bare blitt slik at man ønsker være totalt anonym.

Et tankekors for mange.

Utviklingen i samfunnet slik den er idag, er det mange som stiller spørsmål ved.

Men færre og færre tør spørre...

''Utviklingen i samfunnet slik den er idag, er det mange som stiller spørsmål ved. Men færre og færre tør spørre...''

Det er absolutt ikke mitt inntrykk. Det stilles da kritiske spørsmål til innvandring og konsekvensene av innvandring hele tiden av både politikere og andre.

Annonse

Jeg vet mye mer enn du tror. Men i denne debatten er det bare blitt slik at man ønsker være totalt anonym.

Et tankekors for mange.

Utviklingen i samfunnet slik den er idag, er det mange som stiller spørsmål ved.

''Men færre og færre tør spørre...''

Martyrfakter.

Gjest Nord og ned.

''Men, greit og få oppklart at du ikke benekter skrekkhistoriene fra Groruddalen, men bare slår fast at endel gater/borettslag og områder er både bedre og verre enn andre.''

Det er helt og holdent din frie tolkning. Jeg har ikke noe ønske om å starte noen debatt om problemer i Groruddalen eller på Ullern i denne tråden.

Min agenda er å forhindre at man kommer trekkende med Groruddalen hver gang det skjer noe fælt et sted som ikke har særlig store likheter med byen min.

''Det er helt og holdent din frie tolkning.''

Greit at jeg feiltolket deg, og at du i stedet erklærer at folk som mannen i i avisartikkelen og mange andre som har bodd der med liknedne historier lyver.

Så velger jeg å tro på hvem jeg vil av dere.

Gjest Nord og ned.

Problemene i Malmö og et par andre steder er hovedsakelig relatert til fattigdom/arbeidsløshet, og ikke at de som bor der har mørk hud.

''Problemene i Malmö og et par andre steder er hovedsakelig relatert til fattigdom/arbeidsløshet''

Fatigdom i et av verdens rikeste land, med fri utdannelse som unnskyldning for å lage faenskap?

Nekter å tro at du tror ditt eget sludder.

Siden du nevner Malmö - det var jo stedet som Siv Jensen dummet seg ut på, da hun brukte det som eksempel, og det ble så flaut at hun ikke "kunne" reise dit med resten av Frp.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=560954

I følge de som bor der er det ikke "islamiseringen" som er problemet.

Peter Mangs, derimot, er en del av problemet, men siden han er på høyresiden så har Frp "glemt" å nevne ham, på tross for at han anklaget for en rekke mord mot innvandrere, og mange drapsforsøk.

Gjest groruddalen

''Men færre og færre tør spørre...''

Martyrfakter.

Er nok ikke det sør.

Du er en av verdensmesterne med å sette folk i bås.

I debatter rundt religion og innvandring, så er det ett riktig syn på dette, og det er ditt.

Du er faktisk et stort hinder til en fruktbar diskusjon rundt disse temaene.

Bare se kommentarene i denne tråden.

"Min pappa er sterkere enn din" ?

Trøste meg...

Er nok ikke det sør.

I debatter rundt religion og innvandring, så er det ett riktig syn på dette, og det er ditt.

Trøste meg...

Igjen viser du at du diskuterer "Sør", og ikk sak. At jeg ikke er enig med deg får du bare akseptere.

=====

''"Min pappa er sterkere enn din" ? Trøste meg...''

Det var, hvis du ikke forstod det, en kommentar på det Zelda kverner om, omatt og omatt.

Annonse

Gjest Nord og ned.

Siden du nevner Malmö - det var jo stedet som Siv Jensen dummet seg ut på, da hun brukte det som eksempel, og det ble så flaut at hun ikke "kunne" reise dit med resten av Frp.

Peter Mangs, derimot, er en del av problemet, men siden han er på høyresiden så har Frp "glemt" å nevne ham, på tross for at han anklaget for en rekke mord mot innvandrere, og mange drapsforsøk.

''Siden du nevner Malmö - det var jo stedet som Siv Jensen dummet seg ut på, da hun brukte det som eksempel, og det ble så flaut''

LOL, dette sludderet er det vel bare du som har fått med deg, da det er reindyrket løgn.

Etter at Jensen sa dette for noen år siden har det vært et utall insidenter og en kriminalitestsutvikling i Rosengård som har gitt henne rett på alle punkt. Situasjonen er de facto _langt verre_ enn hennes beskriveler.

Gjest groruddalen

Du har helt rett at Peter Mangs er et problem. Hvor mange slike "problemer" skal innvandringspolitikken avle frem da ?

Merk, jeg forsvarer ikke hverken Mangs eller hans handlinger, men jeg registrerer økningen i slike tilfeller.

Er det et slik samfunn vi vil ønsker i fremtiden ?

Er alt de native inbyggerne sin feil ?

Er de bare de native innbyggerne som skal tilpasse seg ?

Dekk Sharif sa at nordmenn er naive, for de tør ikke åpne munnen mot noen, så snart de hører at vedkommende er innvandrer, og da spesielt muslim.

Du fikk inn et ord om Siv ser jeg.

Da tar jeg et da SV dronningen var finansminister, og ville forby varer fra Israel.

Du snakker om å tråkke i salaten, som sosialist.

Gjest zelda5

Er nok ikke det sør.

Trøste meg...

Argumentene hans blir bedre å bedre;-)

Du har helt rett at Peter Mangs er et problem. Hvor mange slike "problemer" skal innvandringspolitikken avle frem da ?

Merk, jeg forsvarer ikke hverken Mangs eller hans handlinger, men jeg registrerer økningen i slike tilfeller.

Er det et slik samfunn vi vil ønsker i fremtiden ?

Er alt de native inbyggerne sin feil ?

Er de bare de native innbyggerne som skal tilpasse seg ?

Dekk Sharif sa at nordmenn er naive, for de tør ikke åpne munnen mot noen, så snart de hører at vedkommende er innvandrer, og da spesielt muslim.

Du fikk inn et ord om Siv ser jeg.

Da tar jeg et da SV dronningen var finansminister, og ville forby varer fra Israel.

Du snakker om å tråkke i salaten, som sosialist.

''Du har helt rett at Peter Mangs er et problem. Hvor mange slike "problemer" skal innvandringspolitikken avle frem da ? ''

Hvordan er innvandringspolitikken skyld i Peter Mangs?

====

Svært mye av problemstillingen i noen områder i Malmö skyldes arbeidsløshet, dårlig økonomi, og alle de problemene man får som er resultat av dette.

Det er, i all hovedsak, en fattigdomsproblematikk.

Gjest zelda5

Igjen viser du at du diskuterer "Sør", og ikk sak. At jeg ikke er enig med deg får du bare akseptere.

=====

''"Min pappa er sterkere enn din" ? Trøste meg...''

Det var, hvis du ikke forstod det, en kommentar på det Zelda kverner om, omatt og omatt.

Haha, det var dagens kommentar:-D... Hvem er det som kverner om det samme igjen og igjen tro?

Gjest Nord og ned.

''Du har helt rett at Peter Mangs er et problem. Hvor mange slike "problemer" skal innvandringspolitikken avle frem da ? ''

Hvordan er innvandringspolitikken skyld i Peter Mangs?

====

Svært mye av problemstillingen i noen områder i Malmö skyldes arbeidsløshet, dårlig økonomi, og alle de problemene man får som er resultat av dette.

Det er, i all hovedsak, en fattigdomsproblematikk.

''Svært mye av problemstillingen i noen områder i Malmö skyldes arbeidsløshet, dårlig økonom''

Latterlig tøv. Intet land i veren har lagt ned mer penger og ressurser på å integrere sine invandrere enn Sverige, i form av blandt annet skyhøy stønad, gratis bolig, og fri utdannelse for alle.

Din fantasi når det gjelder å beskytte kriminelle og religiøse fanatikere er grenseløs.

Gjest Hilsen fra Groruddalen

Et tankekors for mange.

Det er lagt et "lokk" på kritiske meninger til konsekvensene vi opplever. Alle som reagerer på sider ved innvandringen velger heller å flytte enn å si noe. De som sier det de mener stemples som rasister. I følge statistikken bor det litt flere nordmenn enn innvandrere her. Men statistikken sier ikke noe om antall etniske nordmenn igjen i Groruddalen. Tror ikke det er mange. Hvis det hadde vært bare fryd og gammen slik man vil ha det til hadde vel ikke så mange etnisk norske barnefamilier flyttet ut...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...