Gå til innhold

Hvordan bli frisk i en fei?

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

Ikke undervurder din egen styrke og ditt eget pågangsmot! Du har gjort en kjempejobb med din egen innstilling.

Huff da, med sønnen din. Men husk at forstuing er det som gjør mest vondt. Har du fått gjort noe med det andre problemet hans da? (som vi diskuterte for en uke siden)

''Ikke undervurder din egen styrke og ditt eget pågangsmot! Du har gjort en kjempejobb med din egen innstilling''

Tusen takk. Det var da veldig hyggelig å høre. Jeg er vel både sterk og svak, tror jeg. Jeg kan bli veldig svak, men styrken min er vel at jeg sjelden er svak lang tid om gangen ;-)

''Huff da, med sønnen din. Men husk at forstuing er det som gjør mest vondt. Har du fått gjort noe med det andre problemet hans da? (som vi diskuterte for en uke siden)''

Huff, nei der minnet du meg på det også. Som sagt det er alltid noe, men nå har han ikke smerter og jeg kjøpte noe slags munnskyld på apoteket. Det er mulig det har hjulpet. Skal spørre han i mrogen hvordan det går. Må få bestilt en time til tannlegen også, men siden han ikke klager nå, så går det nok bra for øyeblikket. Likevel er det viktig å tenke litt langsiktig her.

Fortsetter under...

''Ikke undervurder din egen styrke og ditt eget pågangsmot! Du har gjort en kjempejobb med din egen innstilling''

Tusen takk. Det var da veldig hyggelig å høre. Jeg er vel både sterk og svak, tror jeg. Jeg kan bli veldig svak, men styrken min er vel at jeg sjelden er svak lang tid om gangen ;-)

''Huff da, med sønnen din. Men husk at forstuing er det som gjør mest vondt. Har du fått gjort noe med det andre problemet hans da? (som vi diskuterte for en uke siden)''

Huff, nei der minnet du meg på det også. Som sagt det er alltid noe, men nå har han ikke smerter og jeg kjøpte noe slags munnskyld på apoteket. Det er mulig det har hjulpet. Skal spørre han i mrogen hvordan det går. Må få bestilt en time til tannlegen også, men siden han ikke klager nå, så går det nok bra for øyeblikket. Likevel er det viktig å tenke litt langsiktig her.

Du er en heltinne i mine øyne:-) Ta det gjerne med deg på veien framover:-)

Ikke glem at de problemene han har ikke først og fremst kjennetegnes av smerte....Det er det som er så skummelt med de greiene der.

Gjest Nickløsheletida

Du er en heltinne i mine øyne:-) Ta det gjerne med deg på veien framover:-)

Ikke glem at de problemene han har ikke først og fremst kjennetegnes av smerte....Det er det som er så skummelt med de greiene der.

Jeg gikk over til meldinger:-)

Persille1365381127

Du hadde jo en alvorlig skade da....som det var god grunn til og være fortvilet over. Men jeg blir litt oppgitt når folk klager over hverdagslige plager som hoste og forkjølelse, når det ikke passer 100% :-(

''Men jeg blir litt oppgitt når folk klager over hverdagslige plager som hoste og forkjølelse, når det ikke passer 100% :-(''

Seriøst?

Man står i fare for å ikke få drømmejobben fordi man ikke kan prestere slik man ellers ville kunnet, og så mener du det er "hverdagslige plager"? Jeg tipper at dette ikke hadde vært noe stort problem om det ikke sto så mye på spill.

Det er lov å plages av omgangssyke selv om andre mennesker har dødelige kreftsykdommer.

Annonse

Takk for det :-)

Nå er det sønnen som ikke kan gå. Han skadet seg i gymtimen i dag og kan ikke gå på foten. Mannen min mener han bare har røket en sene eller noe. Den er ihvertfall ikke brukket. Det er ganske sikkert, men den er kraftig hoven og smertefull. Skal ta han med meg på legevakten hvis ikke det bedrer seg i løpet av helga. Noe er det alltid, men slik er det alle familier :-)

'' Mannen min mener han bare har røket en sene eller noe. Den er ihvertfall ikke brukket.''

Kremmt--- det går ikke an å snakke om _bare_ røket en sene... Det kan jo være minst like alvorlig som et brudd.

Men noe av det vondeste jeg har opplevd, var en usedvanlig kraftig overtråkk i ankelen. Jeg klarte ikke å trå ned på benet på flere dager og det var ubeskrivelig vondt i det øyeblikket det skjedde :-( Heldigvis kunne jeg begynne å gå igjen etter en uke.

Gjest hccoh

Du hadde jo en alvorlig skade da....som det var god grunn til og være fortvilet over. Men jeg blir litt oppgitt når folk klager over hverdagslige plager som hoste og forkjølelse, når det ikke passer 100% :-(

Jamen hør nå her.

Du vet da ingenting om hvilke utfordringer jeg har ellers i livet. Kanskje jeg lever med belastninger som er langt over gjennomsnittet, og endelig så et lyspunkt nå med dette jobbintervjuet?

Når man er så sliten og syk at man bare vil gråte, har man lov til å klage litt da, etter å ha holdt det meste i seg selv, eller blir du oppgitt av det og? :-)

Gjest Nickløsheletida

'' Mannen min mener han bare har røket en sene eller noe. Den er ihvertfall ikke brukket.''

Kremmt--- det går ikke an å snakke om _bare_ røket en sene... Det kan jo være minst like alvorlig som et brudd.

Men noe av det vondeste jeg har opplevd, var en usedvanlig kraftig overtråkk i ankelen. Jeg klarte ikke å trå ned på benet på flere dager og det var ubeskrivelig vondt i det øyeblikket det skjedde :-( Heldigvis kunne jeg begynne å gå igjen etter en uke.

''Men noe av det vondeste jeg har opplevd, var en usedvanlig kraftig overtråkk i ankelen. Jeg klarte ikke å trå ned på benet på flere dager og det var ubeskrivelig vondt i det øyeblikket det skjedde :-( Heldigvis kunne jeg begynne å gå igjen etter en uke''

Jeg tror det er det han har gjort. Han sier han ikke ga en lyd fra seg da det skjedde, men at det var veldig vondt og at han måtte hinke bort og sette seg på en benk. Han greide seg med Ibux i går. I dag er han litt bedre, har ikke hvilesmerter og har ikke tatt smertestillende. Foten er hoven og stiv og han kan fortsatt ikke gå på den, men har lånt seg krykker. Håper det er over i løpet av noen dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...