Gå til innhold

Se hvem som har søkt deg opp på facebook?

Anbefalte innlegg

Gjest Feeeisebuk

Så langt har jeg bare hørt om virus-programmer som påstår at man kan se hvem som har vært inne på ens profil.

Men - finnes det noen app eller program som gjør at man kan se hvem som har søkt en opp? Grunnen til at jeg spør er at jeg for noen dager siden plutselig kom på en bekjent fra mange år tilbake, og søkte opp vedkommende. Har en litt høy terskel for å legge til folk, så jeg gjorde det ikke. Og nå har vedkommende plutselig lagt meg til. Kan selvfølgelig være en tilfeldighet, men jeg ble en smule overrasket...

Fortsetter under...

Gjest Feeeisebuk

Hvorfor kom du på vedkommende akkurat da? Kunne det være en felles bekjent som gjorde at du tenkte på vedkommende, og så kikket h*n igjennom vennelisten til denne felles?

Vi har ingen felles venner på fb. Jeg kom til å tenke på vedkommende fordi jeg har blitt kjent med en fra samme sted som vedkommende bodde før. Såvidt jeg kan se er de ikke venner på fb, Merkelige greier.

Annonse

Gjest togli

Vi har ingen felles venner på fb. Jeg kom til å tenke på vedkommende fordi jeg har blitt kjent med en fra samme sted som vedkommende bodde før. Såvidt jeg kan se er de ikke venner på fb, Merkelige greier.

Skjebnen?? Er dere single begge to? :P

Gjest Feeeisebuk

Skjebnen?? Er dere single begge to? :P

Haha, nå fikk jeg meg en god latter. Vi er av samme kjønn, jeg kjører hvertfall på "rette siden" av veien, og skal gifte meg om noen uker. Så jeg håper ikke skjebnen har noen andre planer i så måte....

Bella Dotte

Google "meme"...

Gjest togli

Haha, nå fikk jeg meg en god latter. Vi er av samme kjønn, jeg kjører hvertfall på "rette siden" av veien, og skal gifte meg om noen uker. Så jeg håper ikke skjebnen har noen andre planer i så måte....

Uups, så feil kan man ta :P

Lykke til med bryllupet :))

Har dere felles bekjente på FB, så vil du (og han) med jevne mellomrom få opp "Personer du kanskje kjenner". Det er nok at dere har en eller to venner felles, da vil dere av og til dukke opp hos hverandre. At forespørsel fra han kommer akkurat nå er nok en tilfeldighet. Hvis ikke du eller han nettopp har lagt til så dere har fått en felles venn, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...