Gå til innhold

Dere par: inviterer dere enslige?

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

Selskaper med bare damer er jo dødkjedelige da, men nå har jeg lettere for å snakke med menn enn damer uten at jeg er på sjekker'n altså ;)

''Selskaper med bare damer er jo dødkjedelige da''

Uenig! Jeg synes i grunnen de er morsomst :-)

Fortsetter under...

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• laban

5

• mariaflyfly

4

• meg__123!

3

Mest aktive i denne tråden

''Selskaper med bare damer er jo dødkjedelige da,''

Det synes absolutt ikke jeg, men så har jeg også mange morsomme venninner :-).

Men skal det være FEST bør det jo helst være begge kjønn, da.

Jeg har også hyggelige og morsomme venninner, men som du sier på fest bør det være begge kjønn. Derfor blir det litt teit når single damer bare blir bedt i dameselskaper. Jeg tror 50-årsdagen til venninna mi var45 damer og 5 menn.

Gjest Pilka

Ventet på den der. Det er selvfølgelig ikke nødvendig å være nøyaktig like mange, men jeg synes ofte det er hyggeligst enten å være cirka like mange eller være alle av samme kjønn. Er man mange spiller det mindre rolle.

Hva ventet du på? Du hoppet over spørsmålet mitt om homofile.

Annonse

Gjest Pilka

Har ikke så mange homofile nære venner, så spørsmålet blir ikke så aktuelt for meg personlig, men i en slik setting blir de nærmest "kjønnsnøytrale".

Jeg forstår ikke og jeg er ærlig, hva du ventet på og hva du vil ha 50/50. Jeg er single selv, men var gift i mange mange år. Jeg har homofile og lesbiske i min omgangskrets. Derfor spør jeg? Hvis jeg har et homsepar og et annet lesbisk mener du da at de veier opp mot hverandre?

Gjest Nickløsheletida

Det var til og med sånn på 50 årslaget jeg var på. Spise, drikke noe og så skulle alle på byen. Og da var det til og med leid lokalet.

''Det var til og med sånn på 50 årslaget jeg var på. Spise, drikke noe og så skulle alle på byen. Og da var det til og med leid lokalet''

Det har jeg aldri opplevd. Jeg synes det er uhøflig og forlate selskapet for å dra på byen.

Annonse

''Det var til og med sånn på 50 årslaget jeg var på. Spise, drikke noe og så skulle alle på byen. Og da var det til og med leid lokalet''

Det har jeg aldri opplevd. Jeg synes det er uhøflig og forlate selskapet for å dra på byen.

Det var bursdagsbarnet som ville dra og vi andre bare måtte være med. Og jeg måtte enda vi skulle på en plass med trapper og uten do... og jeg var den som hadde leid lokalet.

Det var bursdagsbarnet som ville dra og vi andre bare måtte være med. Og jeg måtte enda vi skulle på en plass med trapper og uten do... og jeg var den som hadde leid lokalet.

Fy så frekt! Da hadde jeg blitt lei meg altså, hvis alle bare dro...

Gjest Elextra

Jeg forstår ikke og jeg er ærlig, hva du ventet på og hva du vil ha 50/50. Jeg er single selv, men var gift i mange mange år. Jeg har homofile og lesbiske i min omgangskrets. Derfor spør jeg? Hvis jeg har et homsepar og et annet lesbisk mener du da at de veier opp mot hverandre?

''Hvis jeg har et homsepar og et annet lesbisk mener du da at de veier opp mot hverandre?''

Meningene mine er ikke så bastante som du kanskje tror, og derfor også litt vanskelig å gjengi. Jeg mente mer at homofile ikke er så "kjønnstypiske" som andre menn (og samme med lesbiske vs. andre kvinner), og at det derved er mindre "viktig" at det er ca. 50/50 om noen av gjestene er homofile eller lesbiske. Og ja - jeg vet at homofile og lesbiske er omtrent ganske forskjellige som resten av oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...