Gå til innhold

Ferje til Skottland/England

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Hvilke ferjeselskaper reiser fra Bergen og Stavanger? Verken Colorline eller Stenaline har avganger fra Bergen ser jeg.

Kom på en idé i dag i dag om en ekstra liten sløyfe på sommerferien vår - at når vi har vært på Vestlandet, kunne vi tatt ferje fra Bergen til Skottland - kjørt rundt noen dager, og så tatt ferje til Stavanger og så kjøre til Kristiansand.

Men jeg finner ingen ferjeruter! Det må da gå ferje fra Vestlandet til Storbritania vel?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379620-ferje-til-skottlandengland/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Englandsbåten går ikke lengre. Mulig Smyril Line har ferge til Shetland/ Skottland, men jeg lurer på om ikke det er lagt ned også.

Uff, så kjipt det var da, når jeg hadde fått en så god idé...

Smyril line har bare reiser mellom Danmark, Færøyene og Island, ser jeg :-(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...