Gå til innhold

Kvinnelige horehunder

Anbefalte innlegg

Gjest Nord og ned.

"Mannsgriser" på 50-60 som reiser til Thailand for å la seg varte opp av unge damer er velkjent og har vært diskutert og fordømt av mange i lange tider.

Det er derfor på høy tid at temaet med fæle avdankede kvinner som reiser med samme ærende til Afrika, fremfor alt Ghana og Kenya, nå også vies litt etterlengtet oppmerksomhet: http://www.dagbladet.no/2012/05/20/kultur/film/cannes/21680083/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379650-kvinnelige-horehunder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• slabbedask

9

• Sør

7

• XbellaX

7

• Bookworm

5

Mest aktive i denne tråden

black wealch

Hadde vært interessant å høre hvor mange kvinner som reiste til Kenya for å få seg et ligg vs. menn som reiser til Thailand og nærliggende områder :P.

Men dette gjelder ikke kun Kenia.. Kjenner flere "avdanka" damer som drar til Tyrkia og får seg en ung sprek gutt for kortere eller lengre periode.

Og de er nok ikke bare ekte kjærlighet og begjær fra guttas side ;)

Gjest Nord og ned.

Hadde vært interessant å høre hvor mange kvinner som reiste til Kenya for å få seg et ligg vs. menn som reiser til Thailand og nærliggende områder :P.

Tja, selv om forholdet skulle være 1:10 har sutringa fra feminister og moralister så langt har vært 0:1000.

Derfor er fokuset på den "glemte" tiendedel høyst betimelig.

dvs. rent personlig gir jeg blaffen i hvilke voksne folk som har sex med hvem både her og der.

Gjest Elextra

Men dette gjelder ikke kun Kenia.. Kjenner flere "avdanka" damer som drar til Tyrkia og får seg en ung sprek gutt for kortere eller lengre periode.

Må innrømme at jeg ikke gad gå inn på linken, jeg antok det gjaldt samme som jeg leste om i Aftenposten tidligere i dag :-).

Men jeg fastholder at jeg forstatt tror fler menn enn kvinner drar på "sex-reiser" - uten at det blir noe bedre eller verre av den grunn.

Gjest Nord og ned.

Ja, det er sant. Tyrkia har seilt opp som et slikt sted de senere åra.

Annonse

Gjest Nord og ned.

Må innrømme at jeg ikke gad gå inn på linken, jeg antok det gjaldt samme som jeg leste om i Aftenposten tidligere i dag :-).

Men jeg fastholder at jeg forstatt tror fler menn enn kvinner drar på "sex-reiser" - uten at det blir noe bedre eller verre av den grunn.

''Men jeg fastholder at jeg forstatt tror fler menn enn kvinner drar på "sex-reiser''

Selvsagt er det vel det.

Gjest Pilka

Jeg må si at jeg kjenner ikke en eneste kvinne som har dratt på sex-reise mens jeg kjenner mange menn. Synes din bekjentskapskrets høres merkelig ut.

Gjest Pilka

Tja, selv om forholdet skulle være 1:10 har sutringa fra feminister og moralister så langt har vært 0:1000.

Derfor er fokuset på den "glemte" tiendedel høyst betimelig.

dvs. rent personlig gir jeg blaffen i hvilke voksne folk som har sex med hvem både her og der.

Jeg har mine store tvil om at andelen er 1:10.

Gjest Nord og ned.

Jeg må si at jeg kjenner ikke en eneste kvinne som har dratt på sex-reise mens jeg kjenner mange menn. Synes din bekjentskapskrets høres merkelig ut.

''Jeg må si at jeg kjenner ikke en eneste kvinne som har dratt på sex-reise''

Hmmm, det er vel ikke alle som skilter med det hverken før eller etter reisen.

Gjest Nord og ned.

Jeg har mine store tvil om at andelen er 1:10.

''Jeg har mine store tvil om at andelen er 1:10.''

Nei, det var bare et estimat og eksempel. Hertil kommer jo at kvinner i langt større grad enn menn kan få det gratis overalt, selv de som ikke er særlig mye å se på (i edru tilstand). Og morgenen etter er det for seint å angre :-)

Annonse

Gjest Pilka

''Jeg må si at jeg kjenner ikke en eneste kvinne som har dratt på sex-reise''

Hmmm, det er vel ikke alle som skilter med det hverken før eller etter reisen.

''Kjenner flere "avdanka" damer som drar til Tyrkia og får seg en ung sprek gutt for kortere eller lengre periode.''

Det var dette jeg svarte på.

Det er nok langt flere menn som kjøper sex enn kvinner som gjør det. I tillegg vil jeg tro at en større andel av kvinnene er ofre for slavehandel/trafficing.

Det sagt, all kjøp av sex (av kvinner og av menn) er selvsagt forkastelig, og jeg har fordømt det (og likestilt det) en rekke ganger.

Med vennlig hilsen

Gjest Nord og ned.

Jeg har ofte diskutert dette med venner ja, og det er en del menn som har fortalt meg om sine sexreiser og kjøp av sex.

''Jeg har ofte diskutert dette med venner ja, og det er en del menn som har fortalt meg om sine sexreiser''

Hmmm sjeldent å høre. Selv om jeg er mann selv er det to tema menn med svært få unntak aldri har diskutert særlig åpent i mitt nærvær, nemlig runking og horekjøp.

Det er nok langt flere menn som kjøper sex enn kvinner som gjør det. I tillegg vil jeg tro at en større andel av kvinnene er ofre for slavehandel/trafficing.

Det sagt, all kjøp av sex (av kvinner og av menn) er selvsagt forkastelig, og jeg har fordømt det (og likestilt det) en rekke ganger.

Med vennlig hilsen

Så lenge det ikke er tvang inne i bildet kan jeg ikke se hva problemet er.

Gjest Nord og ned.

Med vennlig hilsen

''og jeg har fordømt det''

Tror de fleste driter i dine fordømmelser. Du er ikke i sekt-tempelet ditt nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...