Gå til innhold

Kvinnelige horehunder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• slabbedask

9

• Sør

7

• XbellaX

7

• Bookworm

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pilka

''Jeg har ofte diskutert dette med venner ja, og det er en del menn som har fortalt meg om sine sexreiser''

Hmmm sjeldent å høre. Selv om jeg er mann selv er det to tema menn med svært få unntak aldri har diskutert særlig åpent i mitt nærvær, nemlig runking og horekjøp.

Som en enslig kvinne har jeg et helt annet forhold til menn enn den gangen jeg var gift. Jeg har nære venner som diskuterer ting med meg som de aldri snakker med andre om, deriblant runking og horekjøp.

Annonse

Gjest Nord og ned.

Ja, det er nok best å forby alt for å være på den sikre siden. Ikke minst bruk av Burka og Niqab. Det er jo helt umulig å vite om kvinnene blir tvunget til å bruke disse klesplaggene.

Selvsagt ikke. Fyren kunne jo komme i skade for å bli konsekvent, og da ville jo ingen kjenne ham igjen lenger..

Gjest Pilka

Virker som om det er din bekjentskapskrets som er noe merkelig.

Det kan du mene hva du vil om, men jeg tror du vet at sexkjøp er vanlig blant menn. Det kan være mange grunner til at menn ønsker å disktuere slikt med en kvinne, og noen menn har fortalt meg at de aldri ville diskutert slikt med andre menn eller sine koner. Hvorfor jeg har dette forholdet til dem kan du bruke fantasien din på.

Gjest Nord og ned.

Som en enslig kvinne har jeg et helt annet forhold til menn enn den gangen jeg var gift. Jeg har nære venner som diskuterer ting med meg som de aldri snakker med andre om, deriblant runking og horekjøp.

OK, men som det står i omtalen av filmen ligger det uhyre langt inne for en kvinne å inrømme at det de driver med er prostitusjon.

Men vi kommer uansett ingen vei med dette. Jeg kjenner ikke dine venner og deres omgangstone/åpenhet.

Finnes flere enslige damer i 50-60-åra rundt der jeg bor som er på tyrkiaferier og villig vekk legger ut bilder av seg med en klengete 20-30 år yngre tyrker rundt halsen på face. Det trenger ikke være noe mer enn en liten kos fra kelneren, men det hadde ikke en mann med ei tilsvarende bar-girl i Thailand sluppet unna med..

Gjest Nord og ned.

Det kan du mene hva du vil om, men jeg tror du vet at sexkjøp er vanlig blant menn. Det kan være mange grunner til at menn ønsker å disktuere slikt med en kvinne, og noen menn har fortalt meg at de aldri ville diskutert slikt med andre menn eller sine koner. Hvorfor jeg har dette forholdet til dem kan du bruke fantasien din på.

''aldri ville diskutert slikt med andre menn eller sine koner''

Greit, men da burde det heller ikke være vanskelig å dra den konklusjonen at kvinner heller ikke ville diskutert dette med andre kvinner, fremfor å påstå at det ikke skjer.

Annonse

''Hvorfor jeg har dette forholdet til dem kan du bruke fantasien din på.''

Nei, det har jeg ingen interesse av.

Gjest Elextra

OK, men som det står i omtalen av filmen ligger det uhyre langt inne for en kvinne å inrømme at det de driver med er prostitusjon.

Men vi kommer uansett ingen vei med dette. Jeg kjenner ikke dine venner og deres omgangstone/åpenhet.

Finnes flere enslige damer i 50-60-åra rundt der jeg bor som er på tyrkiaferier og villig vekk legger ut bilder av seg med en klengete 20-30 år yngre tyrker rundt halsen på face. Det trenger ikke være noe mer enn en liten kos fra kelneren, men det hadde ikke en mann med ei tilsvarende bar-girl i Thailand sluppet unna med..

''OK, men som det står i omtalen av filmen ligger det uhyre langt inne for en kvinne å inrømme at det de driver med er prostitusjon.''

Tror svært mange av kvinnene det gjelder ikke tenker på (eller omtaler) dette som prositusjon, de ser snarere på det som en slags u-hjelp(!). De hjelper gutta der nede og får noe i gjengjeld.

Samme vaklende unnskyldning hører en forresten også om blant middelaldrende menn på Puhket.

Gjest Pilka

''aldri ville diskutert slikt med andre menn eller sine koner''

Greit, men da burde det heller ikke være vanskelig å dra den konklusjonen at kvinner heller ikke ville diskutert dette med andre kvinner, fremfor å påstå at det ikke skjer.

Jeg vet at kvinner diskuterer med kvinner på en helt annen måte enn menn diskuterer med menn. Jeg tør påstå at andelen kvinner som kjøper sex er bittesmå sammenlignet med andel menn.

Gjest Pilka

Nå er jeg enslig dame i 50 - 60 årene og har aldri trengt å kjøpe meg sex og ville aldri finne på det. Sex er ikke vanskelig å få for vanlige mennesker, men sex uten noe annet er lite interessant for meg og gir meg ingenting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...