Gå til innhold

Kvinnelige horehunder

Anbefalte innlegg

Gjest Nord og ned.

Nå er jeg enslig dame i 50 - 60 årene og har aldri trengt å kjøpe meg sex og ville aldri finne på det. Sex er ikke vanskelig å få for vanlige mennesker, men sex uten noe annet er lite interessant for meg og gir meg ingenting.

''Sex er ikke vanskelig å få for vanlige mennesker, men sex uten noe annet er lite interessant for meg og gir meg ingenting.''

Det er greit. Men nå er ikke egne preferenser for hva sex skal inneholde noe tema her. Dessuten er det grunn til å gjenta at det ikke er like lett for uatraktive menn å få seg gratis sex på byen som det er for kvinner.

Tema er at kvinnelige horekunder finnes, slik filmen denne tråden handler om viser. Så kan man spekulere i det uendelige om forholdet er 1:10, 1:100 eller 1:1000

Fortsetter under...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• slabbedask

9

• Sør

7

• XbellaX

7

• Bookworm

5

Mest aktive i denne tråden

Enig, på samme tid er ikke dette et nytt fenomen men langt mer tabu enn for menn. Jeg tror absolutt at andelen kvinner som drar sørover er langt høyere enn vi aner.

http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/women-who-travel-for-sex-sun-sea-and-gigolos-407202.html

http://www.canada.com/ottawacitizen/news/arts/story.html?id=6f1d0124-af59-431a-b9eb-f75a5aa47882

Hadde vært interessant å høre hvor mange kvinner som reiste til Kenya for å få seg et ligg vs. menn som reiser til Thailand og nærliggende områder :P.

Jeg tror nok andelen menn fortsatt er langt større men det er ingen ny trend dette med at kvinner drar sørover for sex.

Ikke gode kilder men likevel: ''Accurate statistics on female sex tourism are not readily available but researchers estimate that at least 20 per cent of female tourists will seek sex from underage boys.''

http://www.thecitizen.co.tz/magazines/25-woman/13941-women-who-travel-for-sex.html

Men dette gjelder ikke kun Kenia.. Kjenner flere "avdanka" damer som drar til Tyrkia og får seg en ung sprek gutt for kortere eller lengre periode.

Og de er nok ikke bare ekte kjærlighet og begjær fra guttas side ;)

Helt riktig. Kenya, Gambia, De Karibiske øyer, og faktisk også Tyrkia og et annet europeisk land jeg ikke kommer på i farten.

Gjest Pilka

Enig, på samme tid er ikke dette et nytt fenomen men langt mer tabu enn for menn. Jeg tror absolutt at andelen kvinner som drar sørover er langt høyere enn vi aner.

http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/women-who-travel-for-sex-sun-sea-and-gigolos-407202.html

http://www.canada.com/ottawacitizen/news/arts/story.html?id=6f1d0124-af59-431a-b9eb-f75a5aa47882

''Jeg tror absolutt at andelen kvinner som drar sørover er langt høyere enn vi aner.''

Hva gjør at du tror det?

Gjest Pilka

Jeg tror nok andelen menn fortsatt er langt større men det er ingen ny trend dette med at kvinner drar sørover for sex.

Ikke gode kilder men likevel: ''Accurate statistics on female sex tourism are not readily available but researchers estimate that at least 20 per cent of female tourists will seek sex from underage boys.''

http://www.thecitizen.co.tz/magazines/25-woman/13941-women-who-travel-for-sex.html

Jeg grøsser ved tanken på den kvinneforakten som gjenspeiles i denne artikkelen. Overweight and ugly in their home countries......hjelpe meg.

Annonse

Gjest Pilka

''Sex er ikke vanskelig å få for vanlige mennesker, men sex uten noe annet er lite interessant for meg og gir meg ingenting.''

Det er greit. Men nå er ikke egne preferenser for hva sex skal inneholde noe tema her. Dessuten er det grunn til å gjenta at det ikke er like lett for uatraktive menn å få seg gratis sex på byen som det er for kvinner.

Tema er at kvinnelige horekunder finnes, slik filmen denne tråden handler om viser. Så kan man spekulere i det uendelige om forholdet er 1:10, 1:100 eller 1:1000

Ikke attraktiv er veldig subjektivt.

''Jeg tror absolutt at andelen kvinner som drar sørover er langt høyere enn vi aner.''

Hva gjør at du tror det?

Fordi synligheten er større og jeg tror vi har mer kunnskap om dette enn for 10 år siden. Vi skal ikke så langt tilbake i tid før det var utenkelig (for mange) at en kvinne gjorde dette.

Gjest Pilka

Fordi synligheten er større og jeg tror vi har mer kunnskap om dette enn for 10 år siden. Vi skal ikke så langt tilbake i tid før det var utenkelig (for mange) at en kvinne gjorde dette.

Dette er helt usynlig for meg og jeg forstår ikke hvordan synligheten er større. Moderne mennesker har tatt helt av når det gjelder sex. Det var nok helt utenkelig før i tiden for kvinner å gjøre noe slikt når de ble passet på hele tiden.

Jeg grøsser ved tanken på den kvinneforakten som gjenspeiles i denne artikkelen. Overweight and ugly in their home countries......hjelpe meg.

Tja, det er nok mer et bilde på det samfunnet vi lever i. Den ene kvinnen i artikkelen sier jo hun opplever seg selv som overvektig.

Dette er helt usynlig for meg og jeg forstår ikke hvordan synligheten er større. Moderne mennesker har tatt helt av når det gjelder sex. Det var nok helt utenkelig før i tiden for kvinner å gjøre noe slikt når de ble passet på hele tiden.

Synligheten er klart større nå enn for 10 år siden. Der lages egne turer, mer fokusert på "love" og romantikk. Jamaica, Bali, Den Domikanske republikk har egne strender hvor kvinner 45-50+ valfarter til, alene. Både Spania, Tyrkia og også Hellas har tatt seg opp, det er ikke lenger Gambia og Kenya som står for trafikken. I USA kan man også finne byrå som reklamerer for sex-turer for single kvinner.

''OK, men som det står i omtalen av filmen ligger det uhyre langt inne for en kvinne å inrømme at det de driver med er prostitusjon.''

Tror svært mange av kvinnene det gjelder ikke tenker på (eller omtaler) dette som prositusjon, de ser snarere på det som en slags u-hjelp(!). De hjelper gutta der nede og får noe i gjengjeld.

Samme vaklende unnskyldning hører en forresten også om blant middelaldrende menn på Puhket.

Jeg vet om flere damer som drar på ferie og spanderer på unge gutter for å få oppmerksomhet tilbake. Og jeg tviler på at de kaller det prostitusjon.

Og det samme er det vel med menn i Thailand, de spanderer mat og drinker og har damen på rommet, men betaler ikke for selve sexen som menn gjør med prostituerte her i Norge. Jeg tror ikke damene der ser på seg sjøl som prostituerte engang.

''Jeg grøsser ved tanken på den kvinneforakten som gjenspeiles i denne artikkelen. Overweight and ugly in their home countries......hjelpe meg.''

Tja. Er det noe bedre hvordan menn som drar til Thailand vanligvis beskrives?

Annonse

Gjest Nord og ned.

Jeg vet at kvinner diskuterer med kvinner på en helt annen måte enn menn diskuterer med menn. Jeg tør påstå at andelen kvinner som kjøper sex er bittesmå sammenlignet med andel menn.

''Jeg tør påstå at andelen kvinner som kjøper sex er bittesmå sammenlignet med andel menn''

Ja,har i grunn fått med at du mener det nå.

Det er uansett ikke poenget her.

Gjest Nord og ned.

''Jeg grøsser ved tanken på den kvinneforakten som gjenspeiles i denne artikkelen. Overweight and ugly in their home countries......hjelpe meg.''

Tja. Er det noe bedre hvordan menn som drar til Thailand vanligvis beskrives?

''Tja. Er det noe bedre hvordan menn som drar til Thailand vanligvis beskrives?''

Til forveksling kliss likt ja. Skal man spørre hva slags mannsyn som ligger bak....eller?

''Tja. Er det noe bedre hvordan menn som drar til Thailand vanligvis beskrives?''

Til forveksling kliss likt ja. Skal man spørre hva slags mannsyn som ligger bak....eller?

''Til forveksling kliss likt ja. Skal man spørre hva slags mannsyn som ligger bak....eller?''

Nei, det ville jeg ikke forvente...

Gjest suzzian

Men hvor går grensa mellom prostitusjon og ikke? Hva med unge kvinner som drar til f.eks Tyrkia, med intensjoner om sol og fest (ikke sex), men som blir betatt av lokal tyrker som forfører henne og hun drømmer om et varig forhold fordi hun er forelsket og så begynner han plutselig å spørre om penger og gaver, og dikter opp historier om hvorfor han trenger penger osv.

Hvis hun da ikke klarer å si nei fordi hun er så forelska og redd for å miste han, er det han som utnytter henne som er forelsket eller er det hun som utnytter han fordi han har mindre penger?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...