Gå til innhold

Kvinnelige horehunder

Anbefalte innlegg

Gjest Pilka

Men hvor går grensa mellom prostitusjon og ikke? Hva med unge kvinner som drar til f.eks Tyrkia, med intensjoner om sol og fest (ikke sex), men som blir betatt av lokal tyrker som forfører henne og hun drømmer om et varig forhold fordi hun er forelsket og så begynner han plutselig å spørre om penger og gaver, og dikter opp historier om hvorfor han trenger penger osv.

Hvis hun da ikke klarer å si nei fordi hun er så forelska og redd for å miste han, er det han som utnytter henne som er forelsket eller er det hun som utnytter han fordi han har mindre penger?

Det florerer på nettet av menn som prøver å komme i kontakt med ensomme kvinner og misbruke deres ensomhet. Jeg har aldri tenkt at de selger sex, men antar at de ikke har noen problemer med å ha sex med ofrene sine.

Det finnes også kvinner i Norge som spanderer på yngre menn og har sex med dem. Jeg har aldri tenkt på dem som kvinnelige horehunder eller horekunder. Det er ikke særlig vanskelig for voksne kvinner å komme i kontakt med yngre menn. De synes dette er fantastisk spennende. De ser neppe på seg som prostituerte.

Fortsetter under...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• slabbedask

9

• Sør

7

• XbellaX

7

• Bookworm

5

Mest aktive i denne tråden

Men hvor går grensa mellom prostitusjon og ikke? Hva med unge kvinner som drar til f.eks Tyrkia, med intensjoner om sol og fest (ikke sex), men som blir betatt av lokal tyrker som forfører henne og hun drømmer om et varig forhold fordi hun er forelsket og så begynner han plutselig å spørre om penger og gaver, og dikter opp historier om hvorfor han trenger penger osv.

Hvis hun da ikke klarer å si nei fordi hun er så forelska og redd for å miste han, er det han som utnytter henne som er forelsket eller er det hun som utnytter han fordi han har mindre penger?

Han utnytter selvfølgelig henne, og det er sannsynligvis heller ikke første gangen har gjør det.

Det florerer på nettet av menn som prøver å komme i kontakt med ensomme kvinner og misbruke deres ensomhet. Jeg har aldri tenkt at de selger sex, men antar at de ikke har noen problemer med å ha sex med ofrene sine.

Det finnes også kvinner i Norge som spanderer på yngre menn og har sex med dem. Jeg har aldri tenkt på dem som kvinnelige horehunder eller horekunder. Det er ikke særlig vanskelig for voksne kvinner å komme i kontakt med yngre menn. De synes dette er fantastisk spennende. De ser neppe på seg som prostituerte.

''Det florerer på nettet av menn som prøver å komme i kontakt med ensomme kvinner og misbruke deres ensomhet. Jeg har aldri tenkt at de selger sex, men antar at de ikke har noen problemer med å ha sex med ofrene sine.''

Hvorfor er disse ofre?

''Det finnes også kvinner i Norge som spanderer på yngre menn og har sex med dem. Jeg har aldri tenkt på dem som kvinnelige horehunder eller horekunder. Det er ikke særlig vanskelig for voksne kvinner å komme i kontakt med yngre menn. De synes dette er fantastisk spennende. De ser neppe på seg som prostituerte.''

Men her er det ingen ofre?

Annonse

''Men hvor går grensa mellom prostitusjon og ikke? Hva med unge kvinner som drar til f.eks Tyrkia, med intensjoner om sol og fest (ikke sex), men som blir betatt av lokal tyrker som forfører henne og hun drømmer om et varig forhold fordi hun er forelsket og så begynner han plutselig å spørre om penger og gaver, og dikter opp historier om hvorfor han trenger penger osv.

Hvis hun da ikke klarer å si nei fordi hun er så forelska og redd for å miste han, er det han som utnytter henne som er forelsket eller er det hun som utnytter han fordi han har mindre penger?''

Det er han som lyver ergo han som utnytter, og så får jeg legge til at jeg synes det i utgangspunktet var klokkeklart(?). Som Bokormen sier så er det garantert ikke første gang han har gjort dette. Slike sleipe mennesker finnes forøvrig av begge kjønn.

Gjest Pilka

''Det florerer på nettet av menn som prøver å komme i kontakt med ensomme kvinner og misbruke deres ensomhet. Jeg har aldri tenkt at de selger sex, men antar at de ikke har noen problemer med å ha sex med ofrene sine.''

Hvorfor er disse ofre?

''Det finnes også kvinner i Norge som spanderer på yngre menn og har sex med dem. Jeg har aldri tenkt på dem som kvinnelige horehunder eller horekunder. Det er ikke særlig vanskelig for voksne kvinner å komme i kontakt med yngre menn. De synes dette er fantastisk spennende. De ser neppe på seg som prostituerte.''

Men her er det ingen ofre?

Kvinner som lar seg lure til å gi fra seg alle sine penger og sitter så igjen blir ofre. De har vært utsatt for noe kriminelt.

Jeg definerte ikke ofre i andre avsnitt. Jeg sa kun at jeg ikke har tro på at de som det gjelder ser på seg som ofre. Forstår du forskjellen?

black wealch

Jeg må si at jeg kjenner ikke en eneste kvinne som har dratt på sex-reise mens jeg kjenner mange menn. Synes din bekjentskapskrets høres merkelig ut.

Ja kanskje jeg har en rar bekjenskapskrets, det er bare fint det :-)

Damene det gjelder vil nok ikke betegne seg som horekunder, men at de får oppmerksomhet og sex for penger er det ikke tvil om..

Gjest Pilka

Men kjære - argumentet "jeg har ikke sett det/hørt om det, ergo eksisterer det ikke" er da verdens tynneste argument:-)

Det argumentet og ledende konklusjon fant du inn i dit eget hode. Den har ingenting med meg å gjøre og derfor avslutter jeg diskusjonen i denne tråden nå.

Gjest nknæknækk

Undret en del da kvinnelige kollegaer dro på ferie med venninner til Afrika, på steder der det ikke finnes turistattraksjoner, badestrender og spesielle opplevelser. Bare fattigdom og bush. Og på spørsmål etterpå hvordan de har hatt det, kom bare vage formuleringer, men de virket veldig fornøyd....

Annonse

Mrs. Wallace

Undret en del da kvinnelige kollegaer dro på ferie med venninner til Afrika, på steder der det ikke finnes turistattraksjoner, badestrender og spesielle opplevelser. Bare fattigdom og bush. Og på spørsmål etterpå hvordan de har hatt det, kom bare vage formuleringer, men de virket veldig fornøyd....

''på steder der det ikke finnes turistattraksjoner, badestrender og spesielle opplevelser. ''

Nåja. Det er som regel på typiske turiststeder at man finner denne typen transaksjoner satt i system, så vidt jeg vet. Og jeg kjenner faktisk litt til det (via en bekjent som forsker litt på dette).

Men det må fremdeles jo være mulig for damer å dra på ferie sammen til utlandet uten å bli mistenkt for å være sexturister av kollegene sine.

Gjest nknæknækk

''på steder der det ikke finnes turistattraksjoner, badestrender og spesielle opplevelser. ''

Nåja. Det er som regel på typiske turiststeder at man finner denne typen transaksjoner satt i system, så vidt jeg vet. Og jeg kjenner faktisk litt til det (via en bekjent som forsker litt på dette).

Men det må fremdeles jo være mulig for damer å dra på ferie sammen til utlandet uten å bli mistenkt for å være sexturister av kollegene sine.

Nå sa jeg ingenting om hva jeg tenkte om formålet med turen. Mistanken var det henne som sådde og hun gjorde ingenting for å avkrefte den, spørsmål til tross (ingenting ledende).

Horebukker finner de sikkert over alt, men å dra til de mest AIDS-"befengte" stedene i Afrika, var rart. Bare en tynn gummi mellom henne og døden...

Nå sa jeg ingenting om hva jeg tenkte om formålet med turen. Mistanken var det henne som sådde og hun gjorde ingenting for å avkrefte den, spørsmål til tross (ingenting ledende).

Horebukker finner de sikkert over alt, men å dra til de mest AIDS-"befengte" stedene i Afrika, var rart. Bare en tynn gummi mellom henne og døden...

For det første, stedet i Afrika med høyest HIV-rate er trolig Sør Afrika.

For det andre, HIV er en meget alvorlig sykdom, men det er ikke noen dødsdom, slik som tidligere.

Det betyr dog verken at det er lovlig eller moralsk "OK" å kjøpe sex, eller at det er smart.

Med vennlig hilsen

Gjest nknæknækk

For det første, stedet i Afrika med høyest HIV-rate er trolig Sør Afrika.

For det andre, HIV er en meget alvorlig sykdom, men det er ikke noen dødsdom, slik som tidligere.

Det betyr dog verken at det er lovlig eller moralsk "OK" å kjøpe sex, eller at det er smart.

Med vennlig hilsen

Hei, du Sør. Hvor uvitende tror du egentlig andre er her? hehehe

''Undret en del da kvinnelige kollegaer dro på ferie med venninner til Afrika, på steder der det ikke finnes turistattraksjoner, badestrender og spesielle opplevelser. Bare fattigdom og bush. Og på spørsmål etterpå hvordan de har hatt det, kom bare vage formuleringer, men de virket veldig fornøyd....''

Det finnes både menn og kvinner som drar til steder uten turistattraksjoner og badestrender, sågar HIV- og malariautsatte steder og det som verre er, uten at det er snakk om sexreiser.

Sexturisme finnes i høyeste grad, men man bør ikke gå i den fella å mistenkeliggjøre folk som velger reisemål man sjøl ikke ville valgt.

''Nå sa jeg ingenting om hva jeg tenkte om formålet med turen. Mistanken var det henne som sådde og hun gjorde ingenting for å avkrefte den, spørsmål til tross (ingenting ledende).

Horebukker finner de sikkert over alt, men å dra til de mest AIDS-"befengte" stedene i Afrika, var rart. Bare en tynn gummi mellom henne og døden...''

Ergo denne konklusjonen ?!

''Undret en del da kvinnelige kollegaer dro på ferie med venninner til Afrika, på steder der det ikke finnes turistattraksjoner, badestrender og spesielle opplevelser. Bare fattigdom og bush. Og på spørsmål etterpå hvordan de har hatt det, kom bare vage formuleringer, men de virket veldig fornøyd....''

Det finnes både menn og kvinner som drar til steder uten turistattraksjoner og badestrender, sågar HIV- og malariautsatte steder og det som verre er, uten at det er snakk om sexreiser.

Sexturisme finnes i høyeste grad, men man bør ikke gå i den fella å mistenkeliggjøre folk som velger reisemål man sjøl ikke ville valgt.

Elendigheten begynner ved Svinesund, vet du!

;-)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...