Angustia Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Elendigheten begynner ved Svinesund, vet du! ;-) Med vennlig hilsen ''Elendigheten begynner ved Svinesund, vet du! '' Nemlig! Meiner å huske at du har bodd i Sør-Afrika; et av de mest AIDS-befengte landa i verden. Kun en tynn kondom skilte deg og døden da, suspekt.... 0 Siter
Sør Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 ''Elendigheten begynner ved Svinesund, vet du! '' Nemlig! Meiner å huske at du har bodd i Sør-Afrika; et av de mest AIDS-befengte landa i verden. Kun en tynn kondom skilte deg og døden da, suspekt.... Neida, jeg hadde 3 meter høye gjerder, 10000 volt på toppen og to bevæpnede vakter bak en automatisk port! ;-) Fritt for Jehovas Vitner på døren var det også! Med vennlig hilsen 0 Siter
Angustia Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Neida, jeg hadde 3 meter høye gjerder, 10000 volt på toppen og to bevæpnede vakter bak en automatisk port! ;-) Fritt for Jehovas Vitner på døren var det også! Med vennlig hilsen ''Neida, jeg hadde 3 meter høye gjerder, 10000 volt på toppen og to bevæpnede vakter bak en automatisk port! ;-)'' Puh, da var du antakelig trygg for kvinnelige sexturister og lokal styggedom ''Fritt for Jehovas Vitner på døren var det også!'' Hæ, tryggere enn her i bygda altså?!? ;-p 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Neida, jeg hadde 3 meter høye gjerder, 10000 volt på toppen og to bevæpnede vakter bak en automatisk port! ;-) Fritt for Jehovas Vitner på døren var det også! Med vennlig hilsen ''Neida, jeg hadde 3 meter høye gjerder, 10000 volt på toppen og to bevæpnede vakter bak en automatisk port! ;-)'' Javel, så der kom endelig forklaringen: Du savner dette så mye at du ikke kan se Oslo omgjørt til et slikt sted raskt nok? Endelig kom forklaringen på kaos, vold og anarkitrangen du mener at vi skal være positive til. 0 Siter
Gjest nknæknækk Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Neida, jeg hadde 3 meter høye gjerder, 10000 volt på toppen og to bevæpnede vakter bak en automatisk port! ;-) Fritt for Jehovas Vitner på døren var det også! Med vennlig hilsen ''Neida, jeg hadde 3 meter høye gjerder, 10000 volt på toppen og to bevæpnede vakter bak en automatisk port! ;-)'' Høres verre ut enn et norsk fengsel. 0 Siter
Gjest nknæknækk Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 ''Undret en del da kvinnelige kollegaer dro på ferie med venninner til Afrika, på steder der det ikke finnes turistattraksjoner, badestrender og spesielle opplevelser. Bare fattigdom og bush. Og på spørsmål etterpå hvordan de har hatt det, kom bare vage formuleringer, men de virket veldig fornøyd....'' Det finnes både menn og kvinner som drar til steder uten turistattraksjoner og badestrender, sågar HIV- og malariautsatte steder og det som verre er, uten at det er snakk om sexreiser. Sexturisme finnes i høyeste grad, men man bør ikke gå i den fella å mistenkeliggjøre folk som velger reisemål man sjøl ikke ville valgt. ''Sexturisme finnes i høyeste grad, men man bør ikke gå i den fella å mistenkeliggjøre folk som velger reisemål man sjøl ikke ville valgt.'' Nå var det ikke ut fra mine kriterier, bort sett fra at jeg tror at ingen handler uten motivasjon og et minimum av egne preferanser. Hun og hennes venninner er enslige og har få år igjen til pensjonsalder. Ikke akkurat attraktiv for norske menn med sine sexistiske holdninger. Jeg hadde ikke blitt overrasket om hun kjøpte sex, siden hun dro til der kvinner oftere kjøper sex og har ingenting annet å tilby. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.