Gjest Nickløsheletida Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Jeg skal maile over et excel-ark, men ikke hele arket. Jeg skal kun mailie over kolonne A og B. Huff ,får det ikke til. Trodde jeg bare kunne markere kolonne A og B, men et eller annet gjør jeg feil. Noen eksperter her som kan hjelpe meg? Haster! 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Glem det ! Jeg fikk det til :-) 0 Siter
Solbæra Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Glem det ! Jeg fikk det til :-) Hvordan? Jeg pleier å kopiere arket, deretter å slette det jeg ikke skal ha med før jeg sender. Finnes det en enklere måte så vil jeg gjerne vite? 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Hvordan? Jeg pleier å kopiere arket, deretter å slette det jeg ikke skal ha med før jeg sender. Finnes det en enklere måte så vil jeg gjerne vite? Jeg gjorde det ikke slik, for jeg skulle ikke slette det andre. Jeg skulle beholde det. Jeg markerte og kopierte det, limte det inn i word og sendte avgårde. Jeg mener det må være en enklere måte å gjøre det på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.