Gå til innhold

Tilfeldig eller reaksjon? (dameting) :0)

Anbefalte innlegg

Jeg bare må spørre, jeg var hos en profesjonell massør for to uker siden. Dyktig dame. Etterpå hadde jeg vondt overalt (sutra her og gjorde jeg ikke..?) Og et døgn etter det så fikk jeg blødninger, som i mens. Varte to dager. Jeg har ikke mens lenger til vanlig. Etter et år med blødninger og spotting på Cerazette så stoppet alt. Og det er et halvt år siden jeg hadde noe som minte om mens nå.

Så var jeg hos massøren igjen på fredag. Og i dag blør jeg igjen.

Tilfeldigheter, eller ville du tolket det som reaksjon på massasje? Det virker forøvrig bra på resten av meg, musklene mine driver på med et eller annet.. Det beinet som er vondt er roligere, og musklene på andre siden har begynt å "våkne". Fysioen er god altså! :0)

Går du til massasje? Hvor ofte i så fall? Jeg har ikke bestilt ny time. Men tenker at hvis jeg tar en time...annenhver mnd.? For lite? Det er ganske omfattende massasje med triggerpunkter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379677-tilfeldig-eller-reaksjon-dameting-0/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tolket det som reaksjon på massasjen.

Sa du i fra om at du fikk blødning sist? Jeg tror jeg ville funnet meg en annen massør, eller i det minste bedt om en forklaring.

Jeg tolker det som en reaksjon selv og tenker at det er fordi systemet har fått litt fart på seg og skiller ut avfallsstoffer. (Type avfallsstoffer som melkesyre etc i muskler) om man kan se på det som avfall da.. :0) Sirkulasjonen er bedre rett og slett.

Ikke noe galt med dama, hun er svært flink. Og er det en reaksjon spiller det vel ingen rolle hvem massøren er?

Psyk under her mener det IKKE er en sammenheng.

Jeg må vente en mnd eller to og prøve igjen! Skjer det samme da så er det ingen tvil. *vitenskapelig*

Gjest piczz

Husk på at livmoren er en kjempestor indre muskel,

og det kan hende at livmoren har hatt sammentrekninger under massasjen,og at du derfor har fått blødninger?

Har hørt om lignende tilfeller hos personer som har vært hos healere, massører, akkupunktører og lignende.

Det kan jo være tilfeldig, men jeg ser en sammenheng med at livmoren er en muskel.

Det er vel ofte i forbindelse med mens at dette skjer da, men at en får mer blødninger, jeg vet ikke.

Annonse

Gjest Hulderen

Jeg tolker det som en reaksjon selv og tenker at det er fordi systemet har fått litt fart på seg og skiller ut avfallsstoffer. (Type avfallsstoffer som melkesyre etc i muskler) om man kan se på det som avfall da.. :0) Sirkulasjonen er bedre rett og slett.

Ikke noe galt med dama, hun er svært flink. Og er det en reaksjon spiller det vel ingen rolle hvem massøren er?

Jeg må vente en mnd eller to og prøve igjen! Skjer det samme da så er det ingen tvil. *vitenskapelig*

Du har ikke hatt mensblødning på et halvt år, og så får du det to ganger etter hardhendt massasje. Vanskelig å se at det kan være tilfeldig.

Mensblødning er ikke avfallsstoff, det tyder på at livmoren har fått for røff behandling.

Når jeg foreslår bytte av massør, så er det fordi jeg ikke tror det er bra det hun gjør, siden det fører til blødning.

Gjest Psyk av alt

Ja, men jeg er ikke skråsikker på at det ikke er sammenheng altså :-)

Lurt å gjøre som du sier, se det an og om det skjer hver eneste gang...ja da trekker jeg uttalelsen min.

Du har ikke hatt mensblødning på et halvt år, og så får du det to ganger etter hardhendt massasje. Vanskelig å se at det kan være tilfeldig.

Mensblødning er ikke avfallsstoff, det tyder på at livmoren har fått for røff behandling.

Når jeg foreslår bytte av massør, så er det fordi jeg ikke tror det er bra det hun gjør, siden det fører til blødning.

Men hun har ikke vært i nærheten av livmoren min da... ;0P Skjønt korsrygg og utside hofter har fått litt. Og ryggen. Hun er ikke hardhendt, men presis og grundig. Jeg føler meg veldig bra også. Ikke vondt noe sted nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...