Gå til innhold

Snåsamannen kommer med ny bok

Anbefalte innlegg

Gjest DOLine

http://www.seher.no/895506/snaasamannen-skriver-ny-bok

"«Snåsamannen» Joralf Gjerstad (86) skriver nå en ny bok, der han deler sine tanker om hva som skjer etter døden.

Kapitlene til boka som har fått tittelen «De gode gjerninger», blir sendt til Gyldendal forlag i håndskrevet form fra Gjerstad.

En del av boka handler om det som skjer etter døden. Men Gjerstad vil ikke si så mye om hva som vil stå der ennå.

Gjerstad har hatt stor suksess med de tidligere bøkene av ham om ham. Tilsammen har bøkene solgt i over 200.000 eksemplarer. "

Godtfolk, denne skal dere vel lese?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379683-sn%C3%A5samannen-kommer-med-ny-bok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nei. Sant å si er jeg møkk lei av hele snåsamannen - som til tross for at han visstnok ikke ønsker oppmerksomhet, gir ut bøker i samme tempo som Margit Sandemo.

Jøss, jeg visste ikke at Snåsamannen hadde gitt ut ei bok i måneden jeg, og jeg trodde jeg fulgte temmelig godt med i litteraturens verden;-)

Gjest Nickløsheletida

Nei. Sant å si er jeg møkk lei av hele snåsamannen - som til tross for at han visstnok ikke ønsker oppmerksomhet, gir ut bøker i samme tempo som Margit Sandemo.

'' gir ut bøker i samme tempo som Margit Sandemo''

Ikke bare i samme tempo, men i samme sjangeren også ;-)

Gjest Pilka

'' gir ut bøker i samme tempo som Margit Sandemo''

Ikke bare i samme tempo, men i samme sjangeren også ;-)

Jeg leste Isfolket av Margit Sandemo da jeg var gravid og syk to ganger ni måneder, med fem års mellomrom. Er ikke sikker på om jeg fikk med meg alle, men nokså sikker på at det har ingenting å si.

Siden jeg ikke er Sara i Bibelen som fikk barn da hun var 90 år kommer jeg sannsynligvis aldri til å lese bøkene av Snåsamannen;-)

Gjest Psyk av alt

Regner med at du har startet tråden for å provosere.

Forøvrig, jeg kommer aldri, under noen omstendighet til å lese noe av det han har skrevet.

Ang. den nye boka, han kan ikke vite hva som skjer etter døden. Han har ikke vært død og blitt levende igjen.

Gjest Nickløsheletida

Jeg leste Isfolket av Margit Sandemo da jeg var gravid og syk to ganger ni måneder, med fem års mellomrom. Er ikke sikker på om jeg fikk med meg alle, men nokså sikker på at det har ingenting å si.

Siden jeg ikke er Sara i Bibelen som fikk barn da hun var 90 år kommer jeg sannsynligvis aldri til å lese bøkene av Snåsamannen;-)

Jeg skal ikke lese verken Sandemo eller Snåsamannen ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...