Gå til innhold

Kan noen forklare?

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff

Sørs meninger om Snåsamannen og likestilling er to helt forskjellige atskilte meninger. Forstår du nå at jeg brukte Snåsamannen som eksempel?

Hvorvidt Sør er for likestilling eller ikke interesser meg lite, men han er ofte arrogant mot sine motargumentere og fremhever seg selv som profet. Samtidig kan han fremheve seg selv som civil ingeniør over andre innen humaniora eller samfunnsfag. DET er ganske langt fra likestilling.

Da snakker vi, dette er jo agumenter som holder.

Men hva i alle dager har Snåsamannen med saken å gjøre? Mange som er for likestilling har da ingen tro på hokkus pokkus og kvakksalveri - det er som du sier to adskilte tema.

Fortsetter under...

Gjest Pilka

Da snakker vi, dette er jo agumenter som holder.

Men hva i alle dager har Snåsamannen med saken å gjøre? Mange som er for likestilling har da ingen tro på hokkus pokkus og kvakksalveri - det er som du sier to adskilte tema.

Det jeg skrev var at Sørs argumentasjoner mot Snåsamannen har ikke fått dolere til å tvile på han, tvertimot det er mange som tror om noe enda mer.

Dette er en argumentasjon fra min side at Sørs meninger på dol er ikke nødvendigvis troverdige i alle sammenhenger.

Det er ingen sammenheng ellers i mellom Snåsamannen og likestilling;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...