Gjest SMIRnøff Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Sørs meninger om Snåsamannen og likestilling er to helt forskjellige atskilte meninger. Forstår du nå at jeg brukte Snåsamannen som eksempel? Hvorvidt Sør er for likestilling eller ikke interesser meg lite, men han er ofte arrogant mot sine motargumentere og fremhever seg selv som profet. Samtidig kan han fremheve seg selv som civil ingeniør over andre innen humaniora eller samfunnsfag. DET er ganske langt fra likestilling. Da snakker vi, dette er jo agumenter som holder. Men hva i alle dager har Snåsamannen med saken å gjøre? Mange som er for likestilling har da ingen tro på hokkus pokkus og kvakksalveri - det er som du sier to adskilte tema. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Da snakker vi, dette er jo agumenter som holder. Men hva i alle dager har Snåsamannen med saken å gjøre? Mange som er for likestilling har da ingen tro på hokkus pokkus og kvakksalveri - det er som du sier to adskilte tema. Det jeg skrev var at Sørs argumentasjoner mot Snåsamannen har ikke fått dolere til å tvile på han, tvertimot det er mange som tror om noe enda mer. Dette er en argumentasjon fra min side at Sørs meninger på dol er ikke nødvendigvis troverdige i alle sammenhenger. Det er ingen sammenheng ellers i mellom Snåsamannen og likestilling;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.