Gå til innhold

Dyne fra kvisten til baby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest noen år gammel

Jeg hadde kjøpt en ny, delikat og ren dyne til en liten baby. Ikke brukt en gammel en som har ligget og støvet ned på et loft i mange år.

Den blir jo vasket og tørketrommlet. Det hender jo at noen dukker opp med babytøy fra når en selv vokste opp også. Men dyne er jo selvfølgelig noe man ligger i en stund.

Gjest prust

Vi hadde flere dyner til mine - og en av dem hadde ligget i fem år, den andre var faktisk etter mannen min! Den renset vi selvsagt på proft vis - og det var litt koselig at barna våre lå i samme dyne som han hadde ligget i - når vi visste at den var regjort skikkelig.

Annonse

Gjest noen år gammel

Vi hadde flere dyner til mine - og en av dem hadde ligget i fem år, den andre var faktisk etter mannen min! Den renset vi selvsagt på proft vis - og det var litt koselig at barna våre lå i samme dyne som han hadde ligget i - når vi visste at den var regjort skikkelig.

Jeg tenker at vaskemaskin og tørketromling bør gjøre jobben bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...