Gjest noen år gammel Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Jeg kan få dyner til baby fra min søster. De har ligget på kvisten i ca 11 år. Kan jo vaskes. Hadde du heller kjøpt ny? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Jeg hadde kjøpt en ny, delikat og ren dyne til en liten baby. Ikke brukt en gammel en som har ligget og støvet ned på et loft i mange år. 0 Siter
Gjest noen år gammel Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Jeg hadde kjøpt en ny, delikat og ren dyne til en liten baby. Ikke brukt en gammel en som har ligget og støvet ned på et loft i mange år. Den blir jo vasket og tørketrommlet. Det hender jo at noen dukker opp med babytøy fra når en selv vokste opp også. Men dyne er jo selvfølgelig noe man ligger i en stund. 0 Siter
Hypoen Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Hadde kjøpt ny ja.......Men , tatt imot fra min søster også , kjekt å ha ei reserve : ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Vi hadde flere dyner til mine - og en av dem hadde ligget i fem år, den andre var faktisk etter mannen min! Den renset vi selvsagt på proft vis - og det var litt koselig at barna våre lå i samme dyne som han hadde ligget i - når vi visste at den var regjort skikkelig. 0 Siter
Gjest noen år gammel Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Vi hadde flere dyner til mine - og en av dem hadde ligget i fem år, den andre var faktisk etter mannen min! Den renset vi selvsagt på proft vis - og det var litt koselig at barna våre lå i samme dyne som han hadde ligget i - når vi visste at den var regjort skikkelig. Jeg tenker at vaskemaskin og tørketromling bør gjøre jobben bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.