Gå til innhold

Superlim på fingrene! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Klønemaja

Klarte å kløne meg til med superlimen og det endte med at at hele tuben med "eksploderte!.. Så nå har jeg superlim på alle fingrene og utover vasken og benken. Aner ikke hvordan jeg skal få det vekk. Ser ingen annen løsning enn å file fingrene..? Og hva med vasken og benken? Ødelagt? :-/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379723-superlim-p%C3%A5-fingrene-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest zipper

Og nå klønte jeg meg visst litt til her i DOL også.. Nettet gikk litt tregt her et øyeblikk B-)

Kanskje du har sølt superlim på nettforbindelsen også ;)

Jeg ville ha prøvd å skrape forsiktig med ei maleskrape med barberblad, sånn som man fjerner maling fra vindu med. Og da fortrinnsvis på benken og vasken, fingrene har du nok en bedre plan for selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...