Gjest Klønemaja Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Klarte å kløne meg til med superlimen og det endte med at at hele tuben med "eksploderte!.. Så nå har jeg superlim på alle fingrene og utover vasken og benken. Aner ikke hvordan jeg skal få det vekk. Ser ingen annen løsning enn å file fingrene..? Og hva med vasken og benken? Ødelagt? :-/ 0 Siter
Gjest Klønemaja Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Og nå klønte jeg meg visst litt til her i DOL også.. Nettet gikk litt tregt her et øyeblikk B-) 0 Siter
mrxx Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Så nå sitter du fast i tastaturet også? Det på fingrene slites av, av seg selv etter en stund. Men kan være verre der du har sølt det til. 0 Siter
Gjest zipper Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Og nå klønte jeg meg visst litt til her i DOL også.. Nettet gikk litt tregt her et øyeblikk B-) Kanskje du har sølt superlim på nettforbindelsen også Jeg ville ha prøvd å skrape forsiktig med ei maleskrape med barberblad, sånn som man fjerner maling fra vindu med. Og da fortrinnsvis på benken og vasken, fingrene har du nok en bedre plan for selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.