Gjest Kari Anne Ødegård Olsen Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Var litt usikker på hvordan jeg skulle formulere overskriften for å oppsummere.. Men det jeg lurer på er hvordan jeg kan skrive et navn som en del av en veggmelding UTEN at hele navnet kommer opp og i blå (link) tekst. Det ser bare så dumt ut. Særlig om vedkommende har et langt navn med flere etternavn! Altså hvordan kan jeg skrive "Gratulerer med dagen Kari!" uten at det kommer opp som: "Gratulerer med dagen Kari Anne Ødegård-Olsen" (Det var selvfølgelig bare et anonymt eksempel 0 Siter
Gjest Slik gjør du det Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Jeg bare skriver Gratulerer med dagen Kari Anne. I det jeg skriver K kommer navnet opp men jeg bare fortsetter å skrive hele fornavnet. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Når det kommer opp som blått, så blir det linket til vedkommende slik at denne får beskjed om meldingen. Når hele navnet har kommet opp, kan du bare backspace til bare fornavnet står der - og så blir det linket likevel 0 Siter
mrxx Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Enten kan du backspace til det står igjen kun fornavnet eller du kan avslutte med ett punktum, smiletegn osv etter fornavnet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.