Gå til innhold

Anbefalte innlegg

''Tidligere prest Ludvig Nessa har lyst regjeringsbygget i bann flere ganger. Mandag kastet han forbannelser over en rekke stortingsrepresentanter.''

''«En siste advarsel!»''

''– Det er jo de selv som velger djevelskapen og ondskapen, og jeg har advart dem mot det, sier han til NRK.

Om man vender seg bort fra Gud, overtar ondskapen og forbannelsen. Én Breivik burde være mer enn nok her i landet, fortsetter han.''

Kilde: http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.8149762

Snille mannen....

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Ja de er fylt av godhet den gjengen der gitt!

En av Nessa sine nære venner i hans indre krets har personlig uttalt seg om meg, da jeg ble født. Jeg er ganske ond. Så da er det bra at de er så gode og passer på at vi har godhet på jord.

*ler rått og lenge*

[quote name=Shira :o)' timestamp='1337753947' post='4763658]

Ja de er fylt av godhet den gjengen der gitt!

En av Nessa sine nære venner i hans indre krets har personlig uttalt seg om meg, da jeg ble født. Jeg er ganske ond. Så da er det bra at de er så gode og passer på at vi har godhet på jord.

*ler rått og lenge*

''En av Nessa sine nære venner i hans indre krets har personlig uttalt seg om meg, da jeg ble født. Jeg er ganske ond.''

Jeg tror faktisk du må være et av de ondeste menneskene her inne, om ikke _det_ ondeste. Nemlig. ;o)

''En av Nessa sine nære venner i hans indre krets har personlig uttalt seg om meg, da jeg ble født. Jeg er ganske ond.''

Jeg tror faktisk du må være et av de ondeste menneskene her inne, om ikke _det_ ondeste. Nemlig. ;o)

''Jeg tror faktisk du må være et av de ondeste menneskene her inne, om ikke _det_ ondeste. Nemlig. ;o)''

Du skulle bare visst hvordan jeg var i RL! Nesten så du kan se djevelhornene i panna, så jeg må hele tiden ha langt hår. *knegg*

http://www.bt.no/nyheter/innenriks/Ludvig-Nessa-lyste-regjeringsbygget-i-bann-2700776.html

''I fjor da vi kom dit, sto politiet allerede klar og ventet på oss. De har brukt mye ressurser for å hindre at flagget ikke ble firt på halv stang, men en bil med sprengstoff kunne de ikke hindre. Så vi ser at Gud kan gjøre folk blinde også, sier Nessa til den kristne avisen.''

*målløs* Si noe slikt.

Annonse

Gjest maiapril

Han er jo gæren, de burde straffe ham for de truslene.

''Han er jo gæren, de burde straffe ham for de truslene.''

Ja, han er fullstendig gal. Men straff hjelper nok ikke. Men derimot dom til psykiatrisk behandling hadde vært noe.

''Han er jo gæren, de burde straffe ham for de truslene.''

Ja, han er fullstendig gal. Men straff hjelper nok ikke. Men derimot dom til psykiatrisk behandling hadde vært noe.

''Men derimot dom til psykiatrisk behandling hadde vært noe.''

Truslene kan han straffes for, men han kan ikke straffes for det han tror på (dessverre).

Gjest maiapril

Truslene kan han straffes for, men han kan ikke straffes for det han tror på (dessverre).

Nei, dessverre er det nok slik. Ingen kan straffes verken med bøter, fengsel eller bli tvunget til psykiatrisk behandling pga avvikende meninger. Det har du rett i.

Annonse

''Truslene kan han straffes for, men han kan ikke straffes for det han tror på (dessverre). – Mandolaika''

"dessverre" ????

Mener du at folk bør straffes for meningene deres?

Med vennlig hilsen

''Truslene kan han straffes for, men han kan ikke straffes for det han tror på (dessverre). – Mandolaika''

"dessverre" ????

Mener du at folk bør straffes for meningene deres?

Med vennlig hilsen

''Mener du at folk bør straffes for meningene deres?''

For visse religiøse meninger på tvers av loven hadde det vært fint om man kunne straffe folk, ja, det betyr ikke at jeg mener man skal gjøre det.

''Mener du at folk bør straffes for meningene deres?''

For visse religiøse meninger på tvers av loven hadde det vært fint om man kunne straffe folk, ja, det betyr ikke at jeg mener man skal gjøre det.

Det vil si at man skal avskaffe ytringsfriheten?

''Det vil si at man skal avskaffe ytringsfriheten?''

Nei, det vil det ikke si. Hvor skrev jeg det? Kan ikke du være så snill og gå i en annen tråd med kveruleringen din nå?

Hvis man skal straffe folk for meningene deres (slik som de gjør i land vi helst ikke vil sammenligne oss med) så innebærer det at ytringsfriheten blir avskaffet.

Ytringsfrihetsparagrafen i Grunnloven er der nettopp for å beskytte de "fæle meningene". De "snille meningene" trenger ikke beskyttelse.

Hvis man skal straffe folk for meningene deres (slik som de gjør i land vi helst ikke vil sammenligne oss med) så innebærer det at ytringsfriheten blir avskaffet.

Ytringsfrihetsparagrafen i Grunnloven er der nettopp for å beskytte de "fæle meningene". De "snille meningene" trenger ikke beskyttelse.

''Hvis man skal straffe folk for meningene deres (slik som de gjør i land vi helst ikke vil sammenligne oss med) så innebærer det at ytringsfriheten blir avskaffet.

Ytringsfrihetsparagrafen i Grunnloven er der nettopp for å beskytte de "fæle meningene". De "snille meningene" trenger ikke beskyttelse.''

Du behøver ikke belære meg, Sør. Jeg vet dette. Jeg har heller aldri skrevet at ytringsfriheten bør avskaffes. Jeg har derimot skrevet at det kunne vært fint om man kunne straffe folk pga. religiøse ytringer som går på tvers av loven, men at man selvfølgelig ikke kan gjøre dette.

Er du ferdig med dette nå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...