Gjest Sommerstengt? Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Noen som vet når PPT holder stengt i løpet av et år? Bare lurer på om de som jobber der har like mye ferie som lærere eller om de har det samme som andre. De jobber jo med elever som har sine faste ferier. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 BUP og DPS her jeg bor er iallefall stengt i skoleferien. 0 Siter
frosken Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Ansatte i PPT har ordinære feriebetingelser og følger ikke skolens ferieordning. 0 Siter
Gjest Sommerstengt? Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Ansatte i PPT har ordinære feriebetingelser og følger ikke skolens ferieordning. Takk! Men er ikke det egentlig litt ulogisk? Hva gjør de hele sommerferien når de fleste elevene har ferie? I mange byer har jo ikke PPT lenger ansvar for førskolebarn. Det har de pedagogiske fagsentre til. Jeg kan skjønne at de bruker f.eks. jula til skrivearbeid og lignende, men sommerferien er jo lang for skolebarn... 0 Siter
Gjest Sommerstengt? Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 BUP og DPS her jeg bor er iallefall stengt i skoleferien. Oj, det er ganske lenge å vente på hjelp hvis de stenger i 8 uker... :-/ 0 Siter
EnolaGay Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Oj, det er ganske lenge å vente på hjelp hvis de stenger i 8 uker... :-/ Vi venter vi og.. regner ikke med å høre fra dem før til høsten. :0/ Tipper de gjør en hel del på sommeren også, bortsett fra direkte kontakt med de som trenger dem. Møter, oppdatering fagli, forskning, kontorarbeid osv. 0 Siter
frosken Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Takk! Men er ikke det egentlig litt ulogisk? Hva gjør de hele sommerferien når de fleste elevene har ferie? I mange byer har jo ikke PPT lenger ansvar for førskolebarn. Det har de pedagogiske fagsentre til. Jeg kan skjønne at de bruker f.eks. jula til skrivearbeid og lignende, men sommerferien er jo lang for skolebarn... Det er alltid mange saker som ikke er helt avsluttet og som krever ytterligere oppfølgning. Av og til utredes også barn f.eks. i begynnelsen av sommerferien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.